• ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۱
  • کد خبر: 8337
  • readingTime: ۱ دقیقه
هندبال

تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در دومین دیدار خود در لیگ برتر کشور مقابل مس کرمان تن به شکست داد.

به گزارش ایراسین، در چهارمین روز از سی و سومین دوره لیگ برتر هندبال یادواره شهید پورجعفری در گروه B روز سه شنبه 22 مهرماه دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و مس کرمان به مصاف هم رفتند که در نهایت کرمانی‌ها با نتیجه ۲۱ بر ۱۹ به برتری رسیدند. نیمه نخست این دیدار با برتری ۱۱ بر ۱۰ مس کرمان به پایان رسید. در دقایق پایانی این دیدار سپاهانی‌ها اختلاف امتیاز به حداقل رساندند اما در نهایت شاگردان رحیمی‌زاده با شکست به کار خود پایان دادند تا همچنان در لیگ برتر بدون امتیاز باشند. مس در این دیدار دومین پیروزی خود را در لیگ به دست آورد. این تیم پیش از این پرواز هوانیروز را از پیش رو برداشته بود. فولاد سپاهان در نخستین بازی برابر زغال سنگ طبس شکست خورده بود.

مجید رحیمی‌زاده مربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون این دیدار گفت: بازی حساسی بود و امتیاز این مسابقه برای هر دو تیم مهم بود، تیمی در یک بازی موفق می شود که از فرصت‌های خود استفاده کند، به کرمانی‌ها تبریک می‌گویم، چون خیلی خوب مقابل ما ظاهر شدند.

وی ادامه داد: ما قدر موقعیت ها را ندانستیم و چند پنالتی را هم از دست دادیم، در ثانیه های پایانی هم این شانس را داشتیم که بازی را به تساوی بکشانیم، اما در ضد حمله گل خوردیم،هر تیمی که قدر فرصت های را بداند موفق خواهد بود.

مجید رحیمی‌زاده خاطرنشان کرد: این مسابقات به صورت دوره ای برگزار می شود و ما در گروه بسیار سختی قرار گرفته‌ایم، گروه ما به اصطلاح گروه مرگ است، امیدوارم شاگردانم هرچه زودتر خود را پیدا کنند و با رفع نواقص بتوانیم برای دیدارهای بعدی آماده شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =