مجید رحیمی زاده

مجید رحیمی زاده گفت: به نظر من علت اینکه ما بازی را با اختلاف یک گل واگذار کردیم اشتباهات داوری بود.

به گزارش ایراسین، تیم فولاد مبارکه سپاهان در آخرین دیدار روز دوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال با اختلاف یک گل و با نتیجه 20 بر 21 بازی را به تیم زغال سنگ طبس واگذار کرد، مجید رحیمی زاده مربی تیم فولاد مبارکه سپاهان پس از این مسابقه اظهار داشت: تیم زغال سنگ طبس چند ماهی است که تمرینات خود را آغاز کرده و شرایط خوبی دارد، این پیروزی را به آنها تبریک می گویم، بازی حساسی بود و در نهایت تیم طبس توانست به پیروزی برسد.

وی ادامه داد: احترام خاصی برای داوران قائل هستم و از آنها می‌خواهم که اگر قانونی قضاوت می کنند شرایط برای هر دو تیم یکسان باشد تا شائبه ای ایجاد نشود. به نظر من علت اینکه ما بازی را با اختلاف یک گل واگذار کردیم اشتباهات داوری بود، اشتباهات داوری بخشی از بازی است.

مجید رحیمی زاده پیرامون مدعی بودن سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی گفت: با یک بازی نمی‌توان ادامه کار را پیش بینی کرد، ما قطعاً امسال هم مدعی هستیم و در روزهای بعدی باید حریفان مان را آنالیز کنیم تا به شناخت کافی از آنها برسیم.

مربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان افزود: شناخت زیادی از تیم زغال سنگ طبس نداشتیم، اما با توجه به اینکه ما چند بازی دوستانه در اصفهان برگزار کرده بودیم فکر می‌کنم آنها فیلم بازی ما را دیده بودند و شناخت خوبی از ما داشتند.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =