• ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۲
  • کد خبر: 8294
  • readingTime: ۱ دقیقه
هندبال

تیم های اصفهانی فولاد مبارکه سپاهان و پرواز هوانیروز مقابل حریفان خود تن به شکست دادند.

به گزارش ایراسین، دومین روز از سی و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در بخش مردان یادواره شهید پور جعفری روز یکشنبه ۲۰ مهرماه با برگزاری سه دیدار در گروه B در سالن شهید سلیمانی تهران پیگیری شد. در این مسابقات ۱۲ تیم در دو گروه شش تیمی قرار است به مصاف هم بروند که با عدم حضور تیم ستارگان دشتستان از گروه اول تعداد تیم‌های حاضر در مرحله رفت به ۱۱ تیم کاهش یافت.

در گروه دوم تیم‌های کیمیا کاشت کردستان، فراز بام خائیز دهدشت، پرواز هوانیروز، مس کرمان، فولاد سپاهان اصفهان، زغال سنگ طبس به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

در دومین روز این مسابقات و اولین روز از رقابت‌های گروه دوم، تیم صنعت مس کرمان مدافع عنوان قهرمانی به مصاف تیم جوان وتازه وارد پرواز هوانیروز رفت. در این دیدار تیم مس کرمان توانست اولین پیروزی را برای خود ثبت کند.

در دومین مسابقه تیم فرازبام خاییز دهدشت هم مقابل تیم کیمیا کاشت قرار گرفت. این بازی نزدیک با اختلاف ۹ امتیاز به سود تیم فرازبام به پایان رسید. آخرین دیدار امروز یکشنبه هم در حالی برگزار شد که تیم فولاد مبارکه سپاهان به عنوان تیمی با قدمت در لیگ برتر هندبال با اختلاف یک گل و در یک بازی تماشایی نتیجه را به تیم زغال سنگ طبس واگذار کرد.

نتیجه کامل روز نخست بازی‌ها به این شرح است:

* پرواز هوانیروز ۲۴ – مس کرمان ۳۱

* کیمیا کاشت کردستان ۲۰ – فرازبام خاییز دهدشت ۲۹

* فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ۲۰ – زغال سنگ طبس ۲۱

برنامه روز سوم مسابقات در روز دوشنبه ۲۱ مهرماه(گروه A):

ستارگان دشتستان – نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ( به دلیل عدم حضور ستارگان دشتستان لغو شده است)

پاس ناجا قم – پرسپولیس بهبهان ساعت ۱۵

ذوب آهن اصفهان – نفت و گاز گچساران ساعت ۱۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =