• ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
  • کد خبر: 8271
  • readingTime: ۱ دقیقه
عزیزالله مشفقی

سرپرست تیم دوومیدانی فولاد مبارکه سپاهان گفت: کدام عقل و منطقی حکم می‌کند شخص بیمار 21 کیلومتر بدود؟

به گزارش ایراسین، مسابقات دوومیدانی لیگ باشگاه‌های کشور طی سه مرحله برگزار شد و تیم فولاد مبارکه سپاهان در هر دو بخش بانوان و آقایان مقتدرانه توانست مقام قهرمانی را کسب کند، اما این قهرمانی با حواشی‌ همراه شد، پس از مسابقات تست کرونای چندین ورزشکار از جمله رضا قاسمی ملی پوش ۱۰۰ متر مثبت اعلام شد. علاوه بر رضا قاسمی اسامی چندین ورزشکار دیگر هم شنیده شده است؛ رضا قاسمی(دوی ۱۰۰ متر)، علی سهرابی (پرش ارتفاع)، نوید سلیمی‌پور (دونده نیمه ماراتن) با باشگاه اصفهانی قرارداد دارند و به کرونا مبتلا شده‌اند.

عزیزالله مشفقی سرپرست تیم دو و میدانی فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در فیلمی که منتشر شد، صحبت‌های من 10 دقیقه بوده اما فقط یک قسمت را کات و منتشر کرده‌اند که از روی قصد و غرض بوده است، مسابقه سرداور دارد اگر ورزشکار شرایط مساعدی نداشته باشد اجازه مسابقه نمی‌دهند حتی پزشکیار هم بود.

وی تاکید کرد: آن فردی که قسمت های فیلم را کات کرده، قصد دارد قهرمانی فولاد مبارکه سپاهان را زیر سوال ببرد در صورتی که این سیاست‌ها نخ نما شده‌است، باشگاه سپاهان برای نخستین بار در هر دو بخش بانوان و آقایان قهرمان شد، هم ما، هم تیم پزشکی و هم سرداور تمام شرایط را سنجیدیم؛ اگر کوچکترین موردی باشد محال است اجازه مسابقه بدهند و ورزشکاران ما بعد از مسابقه مبتلا شده‌اند.

عزیزالله مشفقی ادامه داد: ورزشکاری که کرونا داشته باشد می‌تواند 21 کیلومتر بدود؟ کسی در مسابقه مبتلا نبوده تمام ورزشکاران تست داده‌اند و همه هم تست شان منفی بودند.

وی در پایان با بیان اینکه سلامتی ورزشکاران مهم است، بیان داشت: تنها چیزی که برای مسابقات باید ارائه می‌دادیم همین تست بوده که مجوز وزارت ورزش و فدراسیون پزشکی دال بر منفی بودن آزمایش است، شرایط برای تمام تیم‌ها یکسان بوده حالا ممکن است یک نفر بعد از مسابقه هرجایی به بیماری کرونا مبتلا شود.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =