• ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
  • کد خبر: 8270
  • readingTime: ۱ دقیقه
کیوان صادقی

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: همه تیم‌ها بازیکنان جوان خوبی را جذب کرده‌اند و تیم ما بازیکنان خوبی را جذب کرده و امیدواریم امسال هم بتوانیم نتیجه خوبی کسب نمائیم.

به گزارش ایراسین، نخستین روز از سی و سومین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در بخش مردان یادواره شهید پور جعفری از روز شنبه ۱۹ مهرماه در سالن شهید سلیمانی تهران آغاز به کار کرد. در این روز تیم ذوب آهن اصفهان تیم سوم دوره قبل لیگ توانست با نتیجه ۳۴ بر ۲۲ تیم تازه لیگ برتری شده پاس ناجا قم را مغلوب کند.

پس از این بازی کیوان صادقی سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان پیرامون عملکرد شاگردان خود گفت: دیدارهای اول همیشه حساسیت‌های خود را دارد و شاید نه ما بتوانیم قابلیت‌های خود را نشان دهیم و نه تیم مقابل شایستگی‌های خود را به نمایش بگذارد، مطمئناً هر چه جلوتر برویم شرایط تیم‌ها بهتر خواهد شد.

وی در خصوص اینکه آیا این تیم شانس تکرار سکوی سومی یا صعود به رتبه‌های بالاتر را دارد یا خیر؟ گفت: همه تیم‌ها برای کسب سکو تلاش می‌کنند، مخصوصاً تیم ذوب آهن که در دوره قبل لیگ برتر سوم شده است، همه تیم‌ها بازیکنان جوان خوبی را جذب کرده‌اند و تیم ما بازیکنان خوبی را جذب کرده و امیدواریم امسال هم بتوانیم نتیجه خوبی کسب نمائیم.

کیوان صادقی پیرامون عملکرد تیم داوری بازی دو تیم ذوب آهن و پاس ناجا قم خاطرنشان کرد: داوری‌ها در روز اول خوب بود و اگر دادی در زمین مسابقه زدیم به خاطر حساسیت مسابقه بوده و از داوران معذرت می‌خواهم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =