مجید شاهقلیان

مدیر کنترل مدیریت شرکت فولاد مبارکه از برگزاری جلسه بررسی عملکرد شش ماهه اول سال 1399 شرکت فولاد مبارکه و شرکت های زیر مجموعه با حضور ایمیدرو و از طریق ویدئو کنفرانس در دفتر اصفهان خبر داد.

مجید شاهقلیان در گفتگو با خبرنگار ایراسین گفت: در جلسه امروز عملکرد شش ماهه اول سال 1399 شرکت فولاد مبارکه و شرکت های زیر مجموعه آن در زمینه تولید، فروش، توسعه و سرمایه گذاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

شاهقلیان از برگزاری این جلسات به صورت ویدئو کنفرانس خبر داد و افزود: این جلسه با حضور مدیرعامل و معاونین شرکت فولاد مبارکه برگزار می شود و با توجه به شیوع ویروس کرونا برای اولین بار به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود، این در حالی است که این جلسات قبلا به صورت حضوری در سازمان ایمیدرو تهران برگزار می شد.

مدیر کنترل مدیریت شرکت فولاد مبارکه درزمینه عملکرد کلی این شرکت در 6 ماهه نخست سال جاری گفت: ارزیابی های کلی 6 ماهه اول سال 1399 نشان می دهد در مقادیر تولید محصول اصلی شرکت فولاد مبارکه یعنی اسلب پیشرفت حاصل شده، هرچند در بخش صادرات به دلیل محدودیت های ناشی از فراگیری بیماری کرونا در مقایسه با 6 ماهه سال قبل، رکورد سال قبل تکرار نشده است اما در زمینه فروش داخلی چه از نظر مقداری و چه ریالی شاهد رشد و پیشرفت بوده ایم.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =