• ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۰
  • کد خبر: 8233
  • readingTime: ۱ دقیقه
وحید محمدزاده

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: عوامل بسیاری از سال گذشته تا به امسال باعث شدند که ذوب‌آهن را در پائین جدول ببینیم.

به گزارش ایراسین، وحید محمدزاده مدافع تیم ذوب‌آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون شرایط کنونی این تیم گفت: در حاضر در اردوی آماده‌سازی تیم در تهران به سر می بریم، بازی های تدارکاتی داشتیم به نوعی کادرفنی در حال محک زدن بازیکنان می باشد.

وی ادامه داد: تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در شرایط فعلی با کمبود بازیکن مواجه است و به این دلیل برای جذب بازیکنان جدید برنامه‌ داریم که با تکمیل شدن آنها فصل جدید را شروع خواهیم کرد.

وحید محمدزاده با اشاره به فصل گذشته و عملکرد ضعیف تیم ذوب آهن بیان داشت: عوامل بسیاری از سال گذشته تا به امسال باعث شدند که ذوب‌آهن را در پائین جدول ببینیم، به امید خدا امسال با تلاش بچه‌ها، کادر فنی و مدیریت تیم به دنبال این هستیم که نتایج خوبی را کسب نمائیم.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در خصوص عملکرد باشگاه‌های ایرانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: به نظر من باشگاه‌های ما آن کیفیت لازم را نداشتند و شکر خدا با صعود پرسپولیس به فینال اعتبار فوتبال‌ ایران حفظ شد و این خوشحالی فقط مختص به تیم پرسپولیس نیست و همه مردم در این شادی سهیم هستند.

وی در پایان تصریح کرد: تیم شهرخودرو پس از تعویض کادر فنی خود با جدایی تعداد زیادی از بازیکنانش مواجه شد و با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات این تیم نتوانست از بازیکنان جدید خود در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند، تیم فولاد مبارکه سپاهان هم با قرار گرفتن در گروهی بسیار سخت و همچنین تغییر کادر فنی نتوانست به دور دوم صعود کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =