• ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
  • کد خبر: 8227
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمدرضا خلعتبری

محمدرضا خلعتبری بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال شهر خودرو به فولاد مبارکه سپاهان پیوست.

به گزارش ایراسین، محمدرضا خلعتبری بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال شهر خودرو با حضور در دفتر مرکزی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با مسئولان این باشگاه به مدت یک فصل به توافق رسید.

محمدرضا خلعتبری در گفتگو با خبرنگار ما گفت: من یک سال دیگر با شهرخودرو قرارداد داشتم، اما حمیداوی رضایت مرا داد تا به تیم سابقم برگردم و جای تشکر دارد، همچنین باید از هواداران شهرخودرو تشکر کنم که در مدت حضورم در این باشگاه از من حمایت کردند.

مهاجم جدید تیم فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه اصفهان شهر من است و سال ها در سپاهان و ذوب آهن بازی کردم، افزود: بازی کردن در تیم سپاهان را دوست دارم و برایم لذت بخش است، شرایط مهیا بود که مجددا به سپاهان برگردم و با کسانی که دورانی همبازی بودم، دوباره همکاری کنم.

وی تصریح کرد: محرم نویدکیا و رحمان احمدی که الان سرمربی و مربی سپاهان هستند، همبازی من در این تیم بودند، محمود کریمی هم در کادرفنی هست که سابقه بازی کردن کنار او را هم دارم، امیدوارم فصل خوبی را در سپاهان سپری کنیم و بتوانیم هواداران سپاهان را خوشحال کنیم.

محمدرضا خلعتبری با بیان اینکه من دو سال با تیم فولاد مبارکه سپاهان قهرمان لیگ برتر شدم، اظهار داشت: بهترین بازیکنان ایران در سپاهان بازی می کنند و امیدوارم فصل خوبی را سپری کنیم، از طرف دیگر ساکت در راس باشگاه قرار گرفته که مدیریتش زبانزد خاص و عام است، امیدوارم بتوانیم این تیم را به لیاقتی که دارد، برسانیم.

مهاجم جدید تیم فولاد مبارکه سپاهان در پایان گفت: دو، سه پیشنهاد خوب دیگر هم داشتم که از بین آن ها سپاهان را انتخاب کردم. بازهم می گویم جدایی ازشهرخودرو دست خودم نبود، اما حمیداوی خیلی کمک کرد که بدون مشکل جدا شوم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =