• ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
  • کد خبر: 8185
  • readingTime: ۱ دقیقه
تقی زاده

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در پنل تخصصی سمپوزیوم فولاد ۹۸ گفت: در شرایط فعلی اقتصادی، این صنایع معدنی هستند که خلق ارزش می کنند.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی چادرملو، ناصر تقی زاده تصریح کرد: موضوع اکتشاف یکی از اقدامات حیاتی برای تداوم تولید فولاد درکشور و تحقق تولید ۵۵ میلیون تن است.

وی ادامه داد: کویر مرکزی ایران دارای ذخایر غنی سنگ آهن است ولی متاسفانه برخی موانع از جمله بهانه های زیست محیطی و بروکراسی اداری موجود مانع از انجام اقدامات اکتشافی و اخذ مجوزهای بهره برداری شده است‌ .

 تقی زاده افزود: از طرفی مجوزهای بسیاری برای بهره برداری از برخی معادن صادر شده اما عملا بدلیل عدم توانایی  صاحبان آن، بهره برداری از آنها صورت نگرفته است که باید تکلیف آنها هم مشخص شود.

وی تاکید کرد: توسعه اقتصادی و گام برداشتن در جهت رونق تولید با تعارف و تئوریهای آکادمیک محقق نمی شود بلکه با بررسی واقعیات و قابلیت‌های صنایع بزرگ امکان پذیر است.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو افزود: شاهد این گفته، اجرا پروژه عظیم انتقال آب خلیج فارس است. این طرح بزرگ ملی در حالی توسط بخش خصوصی و ۳ شرکت معدنی و صنعتی  گل گهر، چادرملو و مس اجرا شده است که خیلی ها باور نداشتند که این پروژه قابل اجرا باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =