مهندس ایرج ترابی مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه

ایرج ترابی گفت: امیدواریم شاهد حضور پررنگ تر شرکت فولاد مبارکه در رسانه ملی باشیم.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی فولادمبارکه اصفهان، ایرج ترابی مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در دیدار با  بهرام عبدالحسینی مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان  گفت: مرزی بین شرکت فولاد مبارکه و باشگاه سپاهان وجود ندارد، باید ارتباطات به گونه ای باشد که شرکت بتواند به سرعت به باشگاه کمک کند و تمرکز بازیکنان محدود به زمین و بازی نباشد و با فعالیت اقتصادی و خطوط تولید آشنا شوند.

وی افزود: حضور در کنار کوره های عظیم با درجه حرارت بالا به بازیکنان کمک می‌کند با نگاه بهتری در زمین حاضر شوند و با تعلق سازمانی بیشتر در زمین بازی کنند و این قطعا روی کیفیت بازی تاثیر مثبت می‌گذارد. 

ایرج ترابی گفت: مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه هم با حضور سر تمرین و گفتگوی بی واسطه با بازیکنان برای ارتقای انگیزه آنها تلاش می‌کند.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در مورد هواداران هم گفت: باید روی مباحث فرهنگی بین هواداران بیشتر تمرکز کرد، با افزایش همکاری صدا و سیما شاهد حضور پررنگ تر فولاد مبارکه در رسانه ملی چه در عرصه مسئولیت های اجتماعی فولاد مبارکه و چه در بازتاب دستاورهای صنعتی و ورزشی این شرکت باشیم.

وی افزود: شرکت فولاد مبارکه بنا بر رسالت سازمانی که دارد در رسانه ملی می‌تواند دستاوردها و مباحث فنی خود را علاوه بر اطلاع رسانی به جامعه، در قالب دانش فنی به دیگر صنایع نیز منتقل کند.

ایرج ترابی در پایان تاکید کرد: در نشست با معاون خبر صدا و سیمای مرکز اصفهان با توجه به حضور شرکت های بزرگ فولاد سازی در استان اصفهان پیشنهاد راه اندازی کانال ویژه اقتصادی و فولادی داده شد تا صنعت فولاد به صورت اختصاصی دارای تریبون در این رسانه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =