برتری سه بر یک تیم والیبال سپاهان اصفهان بر خاتم اردکان در هفته نخست لیگ برتر

عکس:مجتبی جهان بخش

هفته ششم لیگ برتر والیبال ایران فردا یکشنبه با شش دیدار در نقاط مختلف کشور پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایراسین، هفته ششم مسابقات لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، روز یکشنبه 12 مهرماه 1399 با شش دیدار در شهرهای مریوان، تهران، آمل، سیرجان، ورامین و ارومیه برگزار خواهد شد که در یکی از حساسترین بازی ها تیم فولاد مبارکه سپاهان در حالی به مصاف تیم شهرداری ورامین خواهد رفت که هفت نفر از اعضای کادر فنی و بازیکنان سپاهان مبتلا به ویروس کرونا شده اند. شاگردان محمدی راد فردا از ساعت ۱۶ میهمان تیم شهرداری ورامین است. هر دو تیم با ۱۲ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم جدول رده بندی این رقابت‌ها قرار دارند. تقابل دو تیم در شرایطی انجام می‌شود که هر دو تیم، بازی هفته گذشته خود را با برد پشت سرگذاشته‌اند، حضور رحمان محمدی راد در سالن شهید گل عباسی ورامین، همراه با خاطرات خاصی برای این مربی است، زیرا محمدی راد هدایت تیم‌های لیگ برتری را با پذیرش مسئولیت شهرداری ورامین آغاز کرد و حال بعد از دو سال، این مربی دوباره در این سالن تفکرات خود را به شاگردانش دیکته می‌کند.

این هفته قرار بود تیم شهداب یزد تنها تیم استراحت کننده باشد، اما تصمیم جدید کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون درخصوص حذف تیم شهروند اراک از لیگ برتر سال ۹۹ به دلیل عمل‌ نکردن مسئولان این تیم به تعهدات خود، برنامه مسابقات هفته ششم را دست‌خوش تغییر کرد، چراکه با خارج کردن شهروند اراک از جدول مسابقات، بازی این تیم با شهرداری گنبد هم لغو شد تا این هفته گنبدی‌ها هم چاره‌ای جز استراحت نداشته باشند.

دیگر بازی جذاب هفته، به میزبانی ارومیه برگزار خواهد شد؛ جایی که شهرداری ارومیه و سایپا تهران، رو در روی هم قرار می‌گیرند. هرچند که از نظر جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی، شاید جدال تیم هفتم با تیم صدرنشین لیگ چندان هم حساس به نظر نرسد، اما آنچه این دیدار را دیدنی خواهد کرد، نبرد غیرمستقیم نیمکت مربیان خواهد بود.

برنامه کامل هفته ششم لیگ برتر والیبال ساعت ۱۶:

راه‌یاب ملل کردستان–خاتم اردکان، سالن زاگرس مریوان

پیکان تهران–آذرباتری ارومیه سالن ایران‌خودرو تهران

فولاد سیرجان–شهرداری قزوین ، سالن سردار سلیمانی سیرجان

شهرداری ورامین–فولاد سپاهان اصفهان، سالن شهید گل‌عباسی ورامین

شهرداری ارومیه – سایپای تهران سالن غدیر ارومیه

لبنیات هراز آمل–هورسان رامسر ساعت ۱۷ سالن پیامبراعظم (ع) آمل

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =