کیوان قنبرزاده

کیوان قنبرزاده گفت: دونده های سپاهانی می توانند پرچم ایران و این باشگاه را بیش از پیش در رقابت های ملی و بین المللی به اهتزاز در آورند.

به گزارش ایراسین، کیوان قنبرزاده ملی پوش پرش ارتفاع باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در روز نخست مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشور، با پرش 2 متر و 18 سانتیمتر در ماده پرش ارتفاع بر سکوی نخست ایستاد، وی در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون این رقابت ها گفت: خوشبختانه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از سال گذشته، رشته دوومیدانی را به مجموع رشته های ورزشی خود اضافه کرده است و از همان ابتدا تیم بسیار خوب و با کیفیتی را در لیگ برتر کشور به نمایش گذاشته است و تاکنون نتایج خوبی کسب کردیم.

کیوان قنبرزاده ادامه داد: خدا را شکر هم از لحاظ مدالهای کسب شده و هم شرایط تیمی و امتیازات تا به این مرحله سپاهان وضعیت خیلی خوبی دارد و همه برنامه ها طبق روال بوده است، امیدوارم مرحله نهایی رقابتها نیز با خوبی و خوشی به پایان برسد و تیم فولاد مبارکه سپاهان به مقام قهرمانی این دوره از رقابتها دست پیدا کند.

ملی پوش تیم دوومیدانی فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه امیدوارم در آینده نیز از باشگاه سپاهان در زمینه رشته دوومیدانی بیشتر بشنویم، افزود: رشته دوومیدانی بسیار جای کار دارد و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان می تواند به صورت گسترده تری نظیر حضور در مسابقات بین المللی چه از نظر بهبود عملکرد ورزشکاران و هم از نظر بعد تبلیغاتی این رشته مادر مشارکت داشته باشد. دونده های سپاهانی می توانند پرچم ایران و این باشگاه را بیش از پیش در رقابت های ملی و بین المللی به اهتزاز در آورند.

وی با اشاره به مبلغ قراردادهای دونده ها گفت: میزان مبلغ قراردادهایی که با ورزشکاران دوومیدانی منقعد می گردند به طور کلی در مقایسه با سایر رشته های ورزشی ناچیز است، اما تیمداری فولاد مبارکه سپاهان در این رشته سطح و اعتبار این رشته را دوچندان کرده است. اگر باشگاه های انگشت شمار دیگری شبیه باشگاه سپاهان در رشته دوومیدانی سرمایه گذاری و تیمداری کنند به نظر من نیازی به حضور تیمهای دیگر در این رشته نیست. منظور من این است مثل گذشته حضور تیم هایی همچون نفت آبادان و آسان پرداخت در رقابتها، جذابیت این مسابقات را بسیار بالا می برند و به شکل خاصی، این رشته ارتقا پیدا می کند.

کیوان قنبرزاده در پایان از حمایت همه جانبه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از رشته دوومیدانی تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =