• ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۲
  • کد خبر: 8086
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمود کریمی

محمد محبی بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پای خود را به تیغ جراحان سپرد.

به گزارش ایراسین، در دو روز گذشته در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اتفاقاتی رخ داده که در ذیل می خوانیم:

عمل موفقیت آمیز محمد محبی

محمد محبی بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان که از ناحیه مینیسک پای راست دچار مصدومت شده بود روز سه شنبه پای خود را به تیغ جراحان سپرد. ربیعی پزشک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان که ز محمد محبی را در بیمارستان آرمان تهران همراهی کرده است، عمل مینیسک پای راست محبی را رضایت بخش دانست و ابراز امیدواری کرد که این بازیکن تا یک ماه آینده بتواند به مستطیل سبز بازگردد.

محمود کریمی مربی سپاهان شد

محمود کریمی پیشکسوت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و همبازی محرم نویدکیا به عنوان دستیار سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان معرفی شد. کریمی آخرین بار در لیگ شانزدهم دستیار زلاتکو کرانچار بود، ولی پس از پایان هفته بیست و یکم که با شکست طلایی پوشان مقابل سپیدرود در رشت خاتمه یافت، این چهره نیز به همراه کرانچار از سِمَت خود استعفا کرد.

اولین تمرین پس از حذف از آسیا

پس از حذف زود هنگام تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان از لیگ قهرمانان آسیا تمرینات این تیم روز سه شنبه در باغ فردوس از سر گرفته شد، در این تمرین تمامی بازیکنان به استثنای محمد طیبی حضور داشتند، قرار است از روز چهارشنبه نهم مهرماه تمرینات طلایی پوشان در دو نوبت صبح و بعدازظهر زیر نظر کادر فنی پیگیری شود. محمود کریمی به عنوان عضو جدید کادر فنی سپاهان در تمرینات امروز حاضر بود. گفتنی است به زودی یک نفر دیگر نیز به کادر فنی محرم نویدکیا اضافه می شود و دستیار اول او خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =