گئورگی گولسیانی

گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان معتقد است بازی کردن در لیگ قهرمانان آسیا برای هر بازیکنی مایه افتخار است.

به گزارش ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نتوانست به دور دوم صعود کند، طلایی پوشان اصفهانی در این رقابت ها پس از کرونا چهار بازی انجام دادند که گئورگی گولسیانی در همه دیدارها به عنوان مدافع برای محرم نویدکیا به میدان رفت. وی پیرامون رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: حضور و بازی کردن در این مسابقات برای هر بازیکنی مایه افتخار است، چراکه آنها این فرصت را پیدا می کنند تا در مقابل بهترین تیم ها، در بهترین استادیوم ها  به میدان بروند.

وی در خصوص پیروزی مقابل السد قطر خاطر نشان کرد: السد از قبل امتیازات لازم برای حضور در دور بعدی را به دست آورده بود و ژاوی فرصت را به بازیکنان جوان تیمش داد ولی به هر حال آنها بازیکنانی با کیفیت بالایی بودند، من از این پیروزی که به دست آمد، خیلی خوشحال هستم.

گئورگی گولسیانی به مربیگری محرم نویدکیا اشاره کرد و اظهار داشت: محرم هنوز زمان کافی برای این تیم نداشته است، با این حال تمامی کسانی که متخصص فوتبال هستند، می‌توانند عملکرد خوب تیم ما در قسمت‌هایی از تمام مسابقاتی که انجام دادیم، تایید کنند، باید به محرم باور داشت و معتقدیم که وی می‌تواند در سپاهان به موفقیت دست یابد، ما بازیکنانی حرفه‌ای هستیم و باید خودمان را با هر مربی و با هر سبک بازی تطبیق بدهیم.

مدافع گرجستانی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان درباره عزت پورقاز دیگر مدافع سپاهانی ها گفت: عزت بازیکن بزرگی است و برای اینکه او هم مثل من به فوتبال بازگشته، بسیار خوشحالم، ما هر دو برای اینکه به فوتبال بازگردیم، تمرینات بسیار سختی را انجام دادیم و این یک رفتار و حرکت خیلی خوب از سوی مربی بود که به هر دوی ما در چنین بازی های مهمی اعتماد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =