محمدی راد

رحمان محمدی راد، سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: سرویس‌های خوب تیم شهرداری گنبد دریافت هایمان را دچار مشکل کرد.

به گزارش ایراسین، در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان مغلوب تیم شهرداری گنبد شد و اولین باخت خود را در لیگ امسال دشت کرد، رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون شکست دو بر سه مقابل نماینده گنبد به خبرنگار ما گفت: در ست نخست می توانستیم پیروز شویم و اشتباهمان واگذاری ست نخست بود، اگر در این ست پیروز می‌شدیم روند بازی تغییر می کرد، پس از اینکه ما با نتیجه دو بر یک پیش افتادیم در ست های چهارم و پنجم نتوانستیم موفق عمل کنیم.

وی با بیان اینکه تیم شهرداری گنبد در ست‌های چهارم و پنجم بسیار خوب عمل کرد، افزود: سرویس‌های خوب شهرداری گنبد دریافت هایمان را دچار مشکل کرد، در ست پنجم با انگیزه و جنگنده بازی کردند و فرصتی به ما ندادند، پیروزی در ست پنجم حق گنبد بود چراکه با کیفیت بازی کردند.

شاگردان محمدی راد در هفته پنجم بازی‌های باید مقابل تیم شهرداری ارومیه صف آرایی کنند، مربی در خصوص این دیدار بیان داشت: هر دو تیم هفته چهارم را با شکست پشت سر گذاشته‌اند و این هفته به دنبال جبران به میدان می آیند، هر دو تیم بازیکنان مطرح والیبال ایران را در اختیار دارند و توقع بازی جذابی را خواهیم داشت و بازی سختی را پیش روی داریم.

سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون لیگ برتر ایران در چهار هفته گذشته گفت: حداقل حداکثر تیم های لیگ برتری کشور توان شکست یکدیگر را دارند، اینطور نیست تیمی بتواند همه تیم ها را شکست دهد و صدرنشین باشد، حتی مصاف با تیم‌هایی که به نظر مهره های ضعیف تری در اختیار دارند سخت است و باید همه را جدی گرفت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در سال منتهی به المپیک رقابت‌های لیگ برتر با کیفیت تر شده است، تصریح کرد: رقابت‌ها غیر قابل پیش بینی است، شهرداری گنبد بازیکنان جوان و بومی خوبی دارد که در هفته گذشته توان پیروزی در برخی از ست ها را نیز داشت اما به دلیل کم تجربگی در لحظات حساس نتایج را واگذار کرد، تیم‌هایی دیگر مانند هراز و اردکان نیز خوب هستند که باید با صددرصد توان مقابل آنها حاضر شد تا پیروز شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =