• ۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
  • کد خبر: 7980
  • readingTime: ۱ دقیقه
دیدار دوتیم فوتبال سپاهان-ذوب اهن اسفند98

عکس:مجتبی جهان بخش

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران گفت: بازی با السد قطر از نظر حیثیتی و وجهه ملی برای ما اهمیت داشت.

به گزارش ایراسین، مجتبی توتونی مربی و سجاد شهباززاده مهاجم تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از پیروزی دو بر یک مقابل السد قطر در کنفرانس خبری صحبت های ذیل را انجام دادند:

مجتبی توتونی مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: هرچند با توجه به وضعیت جدول این مسابقه برای ما و السد حائز اهمیت نبود ولی از نظر حیثیتی و وجهه ملی برای ما اهمیت داشت و این را به بازیکنان گفته بودیم، بازیکنان با کیفیت نسبتا خوبی کارشان را انجام دادند.

وی درباره برگزاری مرحله گروهی لیگ قهرمانان بیان داشت: برگزاری این مسابقات در وضعیت کرونایی غیر از این نمی‌شد، بازی‌ها با فرمت جدید نسبتا خوب برگزار شد، مشکل این مسابقات فاصله کم بین بازی‌ها بود و این فشار زیادی را روی بازیکنان وارد می‌کرد.

مجتبی توتونی در پایان افزود: متاسفانه نتوانستیم از گروه خود صعود کنیم، مقابل السد بازی را بردیم ولی این پیروزی خیلی زودتر باید برای ما حاصل می شد، ما برابر النصر دو بازی خوب برگزار کردیم و حداقل نباید می‌باختیم، اگر در آن دو بازی مساوی هم می‌کردیم می‌توانستیم صعود کنیم اما این اتفاق رخ نداد، امیدوارم در دوره‌های بعدی سپاهان با آمادگی بیشتری در این رقابت ها حضور یابد.

سجاد شهباززاده مهاجم تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان که به عنوان بهترین بازیکن دیدار دو تیم السد و سپاهان انتخاب شد، گفت: از نظر حیثیتی این بازی خیلی مهم بود، السد تیمی کاملا حرفه ای است که به مسائل روز و حرفه ای کاملا پایبند است. آنها مربی بسیار خوبی دارند و امکانات بسیار مناسبی دارند و همین باعث شده بود تا یک بازی پرفشار را داشته باشیم ولی خدا را شکر با پیروزی زمین را ترک کردیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =