دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور، گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای جلب اعتماد بخش خصوصی از ظرفیت‌های قوه قضائیه برای اجرای مصوبات استفاده می‌کند.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی وزارت صمت، میثم زالی در ارتباط تصویری با برنامه تیتر امشب شبکه خبر با بیان این مطلب، افزود: در ابتدای شش ماهه دوم سال جهش تولید کارگروه رفع موانع جهش تولید به دستور مقام معظم رهبری تشکیل شد.

وی با اعلام اینکه این کارگروه ظرفیت بالایی دارد و به سرعت کار را می تواند به پیش ببرد، تصریح کرد: اگر در جایی احتمالاً قوانین مخل تولید وجود دارد این کارگروه به فرمان مقام معظم رهبری می‌تواند ورود کند و این قوانین مخل تولید را مرتفع کند.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور با بیان اینکه ما به عنوان دولت برای فعالان بخش خصوصی باید جلب اعتماد کنیم، ادامه داد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سال 1397 به موجب ماده 21 قانون رفع موانع تولید ایجاد شد و 12 وزیر و رییس سازمان دولتی عضو این ستاد هستند که حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی به عهده این ستاد است.

زالی با تأکید بر اینکه به حکم قانون، مصوبات این ستاد برای تمامی دستگاه‌ها و شبکه بانکی لازم الاجرا است، گفت: از ظرفیت دادستانی کل کشور و قوه قضاییه نیز استفاده می کنیم و کمیته حمایت قضایی را تشکیل دادیم که اجرای مصوبات ستاد را با کمک این کمیته پیگیری می نماییم.

وی اضافه کرد: مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید جامع نگری لازم را دارند و باید انضباط لازم را به مجریان دستگاه‌های اجرایی ذیربط و شبکه بانکی با تعامل لازم بدهیم تا این مصوبات اجرا شود.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور همچنین گفت: 400 دادستان در سراسر کشور نیز برای اجرای صحیح مصوبات ستاد تسهیل با ما همکاری دارند و در صورت لزوم در موضوعات مربوطه ورود خواهند کرد.

زالی با اعلام اینکه خط قرمز ما تولید یک واحد تولیدی است، افزود: در یک شرایط حساس اقتصادی قرار داریم و در این شرایط باید تولیدکننده ها مورد حمایت قرار بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =