مجری طرح شبیه سازی

دکتر نحوی مجری طرح شبیه سازی رانندگی دامپتراک در آیین رونمایی از این طرح گفت: شبیه سازی رانندگی دامپتراک یکی از ابزارهای آموزش و صلاحیت سنجی افراد است و به عنوان یک وسیله ممکن باید به آن نگاه شود.

به گزارش ایراسین،به گفته وی، در این طرح صلاحیت بخشی ۷گانه عمومی و موارد دیگری همچون سلامت جسمانی، روانشناختی، دانش و... است که برخی از آنها را میتوان در شبیه سازی به صورت پکیج آموزشی و صلاخیت سنجی انجام داد.

نحوی ادامه داد: هدف از این شبیه سازی، آموزش ایمنی و کم خطر شدن فعالیت‌ها در معادن به گونه ایست که منجر به تغییر باور و نگرش افراد شود.

به گفته وی، کاهش حوادث با استفاده از شبیه ساز ، ایفای خدمات آموزش معادن، آموزش در شرایط ایمنی و کم خطر، آموزش در شرایط وقوع حوادث پیش بینی نشده با کمک این شبیه ساز انجام می شود.

وی ادامه داد: سال‌های بسیاری است که در کشورهای خارجی از این شبیه ساز استفاده می‌شود و امسال نیز در ایران این طرح کلید خورده و ما نیز در تلاشیم که به چشم انداز صفر حوادث برسیم.

به گفته مجری طرح، دستاوردهای طرح شبیه سازی رانندگی دامپتراک شامل کاهش حوادث، ارتقای ایمنی معادن کاهش ریسک آموزش به روز رسانی سیستم آموزش معادن کشور و... است.

وی در پایان گفت: در این طرح سازمان‌های ایمیدرو، شرکت معدنی و صنعتی گلگهر، آرمان گهر سیرجان ، مجتمع سنگ آهن سنگان، شرکت معدنی رستاک و شرکت ملی صنایع مس ایران سهیم بودند. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =