• ۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۵
  • کد خبر: 7925
  • readingTime: ۲ دقیقه
برتری سه بر یک تیم والیبال سپاهان اصفهان بر خاتم اردکان در هفته نخست لیگ برتر

عکس:مجتبی جهان بخش

رحمان محمدی راد و بهروز عطایی سرمربیان تیم های والیبال سپاهان و لبنیات هراز پیرامون دیدار برگزار شده دو تیم نظرات مختلفی داشتند.

به گزارش ایراسین، تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در هفته سوم لیگ برتر کشور توانست به سختی با نتیجه 3 بر 2 از سد لبنیات هراز آمل بگذرد، رحمان محمدی راد سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان پیرامون این بازی گفت: تصور بازی سخت مقابل تیم لبنیات هراز را داشتیم با توجه به اینکه تیم هراز هفته قبل بازی خود را واگذار کرده بود و این بازی اهمیت ویژه ای برای آنها داشت، با توجه به بازیکنان با کیفیتی که تیم هراز آمل داشت واقعا در مقاطعی از بازی تیم فولاد مبارکه‌ سپاهان را تحت تاثیر قرار دادند و بازی خوب آنها سبب شد تا امتیازات لازم را کسب کنند.

وی ادامه داد: ست پنجم را با برنامه آغاز کردیم، در شروع ست پنجم علی اصغر مجرد بازیکن سپاهان دو دفاع عالی داشت تا همین ابتدای کار فاصله دو سه امتیازی با هراز ایجاد کنیم و تا پایان هم توانستیم این اختلاف را حفظ کنیم.

رحمان محمدی راد در خصوص بازی هفته چهارم تیمش برابر تیم شهرداری گنبد، گفت: تیم‌ گنبد پتانسیل خوبی دارد و شهر والیبال خیزی است، همیشه بازیکنان مستعد دارد و امسال سعی کردند تیم بومی را روانه لیگ کنند، در این سه هفته شکست خوردند اما راحت نباختند، امسال همه بازی سخت خواهد بود.

بهروز عطایی سرمربی تیم لبنیات هراز آمل نیز بیان داشت: مقابل تیمی بازی کردیم که برای قهرمانی بسته شده و تیم بسیار خوبی است، در ست اول بازی زمانی که عقب افتادیم با تغییراتی که انجام دادیم به خوبی بازسازی شدیم و توانستیم بازی را برگردانیم بازی نزدیک شد اما در نهایت ست را ۳۰ بر ۲۸ واگذار کردیم در ست دوم مسلط بر بازی بودیم در واقع استنباط من این است بازیکنان هراز از تجربه خود استفاده نکردند و ست دوم را شکست خوردیم.

وی افزود: در ابتدای ست سوم سعی کردیم تغییراتی ایجاد کنیم تا نظم تیمی را برگردانیم، دو تغییر در تیم به ما کمک کرد تا ست سوم و چهارم را به خوبی به پایان برسانیم البته اگر اشتباهات ست دوم را نداشتیم‌ می توانستیم برنده بازی باشیم، ست پنجم ۱۵ امتیازی است و اگر تیمی دو امتیاز عقب بیفتد کار سخت می شود علیرغم اینکه خیلی بر روی آن کار کرده بودیم در شرایط حساس بازیکن مان درست عمل نکردند و نتوانستیم پیروز شویم.

بهروز عطایی درباره بازی هفته آینده تیمش برابر سایپا، اظهار داشت: بازی با سایپا بازی سختی است، بازیکنان با کیفیتی در تیم سایپا حضور دارند و سعی می کنیم والیبال زیبایی به نمایش بگذاریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =