مجتبی توتونی

مجتبی توتونی گفت: بازیکنان سپاهان باید این موضوع را درک کنند که هنوز برای صعود از گروه شانس های کوچکی دارند.

به گزارش ایراسین، مجتبی توتونی مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از شکست در دیدار برگشت مقابل النصر عربستان در کنفرانس خبری اظهار داشت: ما هنوز روی کاغذ برای صعود امید داریم، تا وقتی که حتی شانس کوچکی دارید، باید برای آن تلاش کرد، می دانیم کار خیلی سختی است ولی نا امید نیستیم، تلاش می کنیم بچه ها را از این شرایط روحی و روانی دور نمائیم.

وی با بیان اینکه از شرایطی که برایمان به وجود آمده، با وجود نمایش خوبی که بچه ها داشتند، ناراحت هستیم، گفت: وظیفه ما این است که شرایط را برای بازی بعد مهیا کنیم، امیدواریم بتوانیم این کار را انجام بدهیم، بازیکنان باید این موضوع را درک کنند که هنوز برای صعود از گروه شانس های کوچکی دارند.

مجتبی توتونی با اشاره به گل نشدن موقعیت‌های سپاهان بیان داشت: شاید این نتیجه این است که ما بیشتر از یک ماه از شرایط مسابقه دور بودیم، این مشکلی است که ما در دو بازی اخیر داشتیم، البته اینکه یک تیم بتواند از خط دفاعی تیم النصر عبور و این همه موقعیت گل را در نیمه اول آماده کند، یک گام خوب محسوب می شود.

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان افزود: ما را به روزهای آینده امیدوار هستیم، بازیکنان ما کمی از شرایط مسابقه دور شدند و این مطمئنا روی عملکردشان اثر منفی می گذارد. اما جای امیدواری دارد که تیم ما روی تیم خوبی مانند النصر فشار زیادی می آورد و موقعیت های گل زیادی را فراهم می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =