پروین صالحی

در جلسۀ هم‌اندیشی و مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان شهرستان مبارکه که با حضور نمایندۀ مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، دادستان شهرستان مبارکه و اعضای هیئت‌مدیرۀ این انجمن در محل برگزاری همایش‌های هتل پردیس مبارکه برگزار گردید، از اقدامات و حمایت‌های فولاد مبارکه در راستای حمایت از زندانیان قدردانی شد.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، در این جلسه، خانم دکتر پروین صالحی نمایندۀ مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت حرفهآموزی و کسب مهارت برای زندانیان تصریح کرد: ابتکار احداث سولههای کار و کسب مهارت در  اردوگاه کاردرمانی و حرفهآموزی استان اصفهان (اسدآباد) که با همت دادستان و حمایت و پشتیبانی مالی فولاد مبارکه و سایر خیرین انجام شده بسیار باارزش است.

وی در همین خصوص افزود: کسب مهارت و درآمدزایی برای کسی که در دوران محکومیت خود به سر میبرد از جهات مختلفی مهم است؛ یکی از آنها یادگیری حرفه و امکان کسب درآمد و روزی حلال پس از این دوران است.

با حمایت فولاد مبارکه فرایند احداث سولههای کار  و کسب مهارت با روند خوبی در حال انجام است

در ادامۀ این جلسه، حجتالاسلام محرابی، دادستان شهرستان مبارکه گفت: پیش از هر چیز باید از مدیرعامل و مجموعۀ شرکت فولاد مبارکه که با حمایتهای مالی خود به نحو مطلوبی کار احداث این سولهها را تسریع کردند، تشکر و قدردانی کنیم.

وی افزود: احداث این سولهها در زمینی به وسعت 7 هزار مترمربع، در حال انجام است و خوشبختانه در هفتۀ آینده 3 هزار متر از این کارگاهها زیر سقف خواهد رفت.

وی از تداوم اقدامات و به بار نشستن اهدافی که برای کارگاههای حرفهآموزی در نظر گرفته شده است بهعنوان کاری ماندگار و اثربخش برای استان اصفهان یاد و اضافه کرد: پس از اینکه این کار گاهها به بهرهبرداری برسد، زندانیان بهجای اینکه با صرف هزینههای بیتالمال روزگار خود را در زندان بیهوده سپری کنند، با آموختن حرفه و کار کردن و در نهایت با تولید، به کسب درآمد خواهند رسید و مادام که دوران محکومیت خود را سپری میکنند، برای خود و خانوادهشان در فضای بیرون از  اردوگاه نیز میتوانند مفید باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =