• ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
  • کد خبر: 7876
  • readingTime: ۳ دقیقه
استخدام

آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکۀ اصفهان با ثبت‌نام و حضور داوطلبان واجد شرایط در جلسۀ آزمون کتبی برای مشاغل اپراتوری و کارشناسی در محل دانشگاه اصفهان و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، پنجم تا هفتم شهریورماه برگزار شد.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، ابراهیم کاظمی، مدیر آموزش و توسعۀ منابع انسانی شرکت فولاد مبارکه، با اعلام این خبر افزود: فرایند استخدام و جذب نیروی انسانی، مهمترین فرایند توسعۀ منابع انسانی در سازمانهاست. از آنجا      که مهمترین سرمایۀ یک شرکت منابع انسانی آن است، توجه ویژه به این فرایند نوعی سرمایهگذاری بلندمدت برای آیندۀ شرکت محسوب میشود. در این زمینه، شرکت فولاد مبارکه نظام جذب خود را بهصورت علمی، نظاممند و مبتنی بر شایستگی با تمرکز   بر  تناسب شغل و شاغل طراحی کرده است. نظام جذب شرکت فولاد مبارکه مشتمل بر فرایند های زیر است:

آزمون کتبی: این مرحله که شامل آزمون عمومی (دانش کامپیوتر، زبان انگلیسی، هوش) و تخصصی (دروس تخصصی هر گروه امتحانی) بود، توسط دانشگاه اصفهان برگزار شد.

فرایند کنترل مدارک: در این مرحله از افرادی که حدنصاب آزمون کتبی را کسب کردهاند بهمنظور کنترل مدارک اعلامشده در زمان ثبتنام و انطباق آنها با شرایط آگهی استخدامی، دعوت میشود.

فرایند کانون ارزیابی شایستگی برای مشاغل کارشناسی: افراد واجد شرایطی که حدنصاب آزمون کتبی را کسب کردهاند (با چند برابر ظرفیت پذیرش در هر گروه امتحانی) بهمنظور سنجش شایستگی به این مرحله راه مییابند.

فرایند ارزیابی مهارتی برای ردۀ اپراتوری: افراد واجد شرایطی که حدنصاب آزمون کتبی را کسب نمودهاند (چند برابر ظرفیت پذیرش در هر  ردیف شغلی) به این مرحله راه مییابند. این مرحله شامل آزمون عملی مهارت، مصاحبۀ فنی و مصاحبۀ مبتنی بر شایستگی است.

فرایند معاینات طب صنعتی: در این مرحله مبنای تصمیمگیری جهت ورود  داوطلب به مرحلۀ بعدی استخدام، انجام موفقیتآمیز معاینات طب صنعتی و تستهای پاراکلینیک مختلف است که توسط شرکت فولاد مبارکه انجام میشود. تعداد افرادی که به این مرحله راه پیدا میکنند یک برابر نیاز (به تعداد درجشده در اطلاعیۀ استخدامی) است.

فرایند هستۀ گزینش: افراد تأییدشده توسط طب صنعتی به هستۀ گزینش معرفی میشوند تا در صورت تأیید صلاحیت، جهت انجام سایر مراحل استخدام از  آنها دعوت شود.

تشکیل پرونده و انعقاد قرارداد: برای کسانی که کلیۀ مراحل قبل را با موفقیت طی کنند، تشکیل پرونده (شامل استعلام مدرک تحصیلی، استعلام کارت پایان خدمت، گواهی عدم اعتیاد، گواهی عدم سوءپیشینه و سایر مدارک موردنیاز) انجام خواهد شد و در نهایت افراد بهتدریج و بر اساس نیاز شرکت، با انعقاد قرارداد  دعوت به کار میشوند.

آموزشهای بدو استخدام و اجتماعیسازی: افراد جدیدالاستخدام با هدف آشنایی با شرکت و فرهنگ سازمانی فولاد مبارکه، تحت آموزشهای عمومی و کارآموزی بدو استخدام قرار خواهند گرفت.

تخصیص و معرفی کارکنان جدید الاستخدام به واحدهای شرکت: در مرحلۀ پایانی، کارکنان جدید براساس نیازسنجی انجامشده به واحدهای مختلف شرکت معرفی خواهند شد.

پس از پایان این فرایند، در نهایت 527 نفر طبق آگهی استخدام اعلامشده، در شرکت فولاد مبارکه جذب و مشغول به کار خواهند شد.

شیوۀ دعوت از داوطلبان مجاز مرحلۀ اول (آزمون کتبی) برای ادامۀ فرایند ارزیابی

نتیجۀ آزمون کتبی در سایت ثبتنام آزمون از ساعت 8 شب روز شنبه 22 شهریور اعلام شده و برای هر داوطلب با وارد کردن کد ملی و کد رهگیری ثبتنام، قابلمشاهده است. در این سایت، برنامۀ زمانی حضور افراد راهیافته به مراحل بعدی آزمون و اقدامات موردنیاز درج شده است. مراحل بعدی آزمون برای داوطلبان واجد شرایط به شرح ذیل است:

1. کنترل مدرک؛ 2. انجام تست کرونا (PCR)؛ 3. ارزیابی مهارتی و مصاحبه (برای ردۀ اپراتوری) و کانون ارزیابی شایستگی (برای ردۀ کارشناسی).

در گام اول، تاریخ و مکان دقیق حضور داوطلبان واجد شرایط برای انجام کنترل مدارک و تست کرونا از طریق سایت آزمون و همچنین ارسال پیامک به دو شمارۀ همراه عادی و ضروری داوطلب (که در زمان ثبتنام اعلام کرده است)، اطلاعرسانی شد.در گام دوم و پس از مشخص شدن نتیجۀ کنترل مدارک و نتیجۀ تست کرونا (PCR) برنامۀ زمانبندی و مکان دقیق ارزیابیهای مهارتی و مصاحبه و کانون ارزیابی شایستگی به تکتک داوطلبان مذکور اطلاعرسانی خواهد شد. افرادی که در مرحلۀ کنترل مدارک، واجد شرایط تشخیص داده نمیشوند، با نفرات بعدی که حدنصاب آزمون کتبی را کسب کردهاند جایگزین خواهند شد و افرادی که نتیجۀ تست کرونای آنها مثبت اعلام میشود، در تاریخ دیگری پس از انجام تست مجدد PCR و منفی شدن آن به فرایند ارزیابی مهارتی و مصاحبه دعوت خواهند شد.

کاظمی در پایان ابراز امیدواری کرد با فراهم کردن فرصت برابر برای همۀ داوطلبان واجد شرایط در مراحل مختلف ارزیابی، بتوان افراد شایسته و مناسب را برای مشاغل فولاد مبارکه انتخاب کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =