مجتبی توتونی

مجتبی توتونی گفت: با ورود بازیکنان با کیفیت از اروپا و آمریکای جنوبی سطح تیم‌های آسیایی ارتقا پیدا کرده است.

به گزارش ایراسین، مجتبی توتونی مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران در کنفرانس خبری پیش از بازی با النصر عربستان در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: جمعه شب یک بازی خیلی مهم و حیاتی در لیگ قهرمانان داریم و به اهمیت این بازی واقف هستیم، نیاز مبرمی به سه امتیاز داریم و امیدواریم با شکست النصر به این مهم دست یابیم.

وی تصریح کرد: ما با تیم با کیفیت النصر بازی داریم که از یک مربی با دانش و فهمیده بهره می‌برد، ولی ما هم تیم با کیفیتی هستیم و این را در بازی گذشته نشان دادیم، با یک حادثه و بدشانسی مشکل پیدا کردیم، امیدواریم بدشانسی‌ها برای بازی فردا به سراغ ما نیاید.

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به بازی ها هر سه روز یک بازی بیان داشت: برای بازی فردا تغییراتی را در تیم خواهیم داشت چون هر سه روز یک بار بازی می‌کنیم و نمی‌شود فقط از ۱۱ یا ۱۳ یا ۱۴ نفر استفاده کرد، فردا هم در روش بازی و هم در نوع کارهای تاکتیکی این تغییرات را در بعضی مقاطع، اعمال خواهیم کرد.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا گفت: کرونا روی کیفیت فولاد مبارکه سپاهان اثر گذاشته چراکه تمرینات مدتی تعطیل شده بود که بعضی بازیکنان خوب تمرین کردند و برخی نیز تمرین خوبی نداشتند.

مجتبی توتونی در پایان حضور بازیکنان اروپایی و آمریکای جنوبی را برای فوتبال آسیا مهم دانست و افزود: با ورود بازیکنان با کیفیت از اروپا و آمریکای جنوبی سطح تیم‌های آسیایی ارتقا پیدا کرده و تیم‌ها کیفیت بالاتری نسبت به گذشته پیدا کرده اند، آنان سرمایه گذاری خوبی می‌کنند. حضور چنین بازیکنانی به ارتقاء کیفی تیم‌های آسیایی کمک می‌کند. این مساله را در جریان بازی ها به خوبی مشاهده می کنیم.

سپاهان در دیدار رفت برابر النصر عربستان با نتیجه دو بر صفر این بازی را واگذار کرد و فرداجمعه، ۲۸ شهریور ساعت 22:30 شب نیز در دیدار برگشت باید دوباره به مصاف این تیم برود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =