النصر

مجتبی توتونی گفت: باید بازی با النصر را تجزیه و تحلیل کنیم تا خودمان را برای بازی بعدی با این تیم عربستانی آماده کنیم.

به گزارش ایراسین، مجتبی توتونی مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران در پایان دیدار تیمش برابر النصر عربستان که با شکست ۲ بر صفر طلایی پوشان همراه شد، در کنفرانس خبری اظهار داشت: بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتیم و بچه ها تا حد زیادی خواسته های ما را برآورده کردند. خصوصا در نیمه دوم که شرایط بهتری پیدا کردیم و موقعیت های ویژه ای برای گلزنی ایجاد کردیم، ما در جام باشگاه های آسیا بازی می کنیم و آن چیزی که مهم بود اینکه از عملکرد بچه هایمان رضایت داریم.

وی با بیان اینکه فوتبال همین است و ممکن است بعضی روزها روز شما نباشد، افزود: مدت زمان کمی است که کادر فنی جدید با بازیکنان سپاهان کار می کند، ما سعی کردیم روش و نوع بازی تیم فولاد مبارکه سپاهان را تغییر بدهیم و می دانیم که این موضوع نیاز به زمان دارد و حالا باید کمی صبر و حوصله داشته باشیم.

مجتبی توتونی پیرامون دیدار برگشت برابر النصر گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، باید این بازی را تجزیه و تحلیل کنیم و ببینیم مشکلات تیم کجا بوده تا خودمان را برای بازی بعدی مقابل این تیم عربستانی آماده کنیم، تا با بازی بهتر نتیجه بهتری کسب نمائیم.

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران در پایان درباره بازیکنان اصلی و ذخیره سپاهان بیان داشت: بازیکنان ذخیره و اصلی تفاوت زیادی با هم ندارند و تیم فولاد مبارکه سپاهان مجموعه ای از بازیکنان با کیفیت را در اختیار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =