• ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۷
  • کد خبر: 7854
  • readingTime: ۱ دقیقه
النصر

حسین چرخابی گفت: باید فرصت‌های بیشتری به محرم نویدکیا بدهیم تا بتواند برنامه‌هایش را اجرایی کند.

به گزارش ایراسین، تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران و النصر عربستان در دیداری از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه D شب گذشته در دوحه قطر به مصاف هم رفتند، این مسابقه در نهایت با پیروزی ۲ بر صفر النصر به پایان رسید تا محرم نویدکیا در اولین تجربه سرمربیگری‌اش شکست را تجربه کند. طلایی پوشان اصفهانی با این شکست ۳ امتیازی و در رده سوم باقی ماندند و النصر هم با ۷ امتیاز در صدر گروه قرار گرفت.

حسین چرخابی پیشکسوت فوتبال سپاهان در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون شکست فولاد مبارکه سپاهان ایران مقابل نماینده عربستان گفت: با توجه به اینکه تیم النصر در مقابل سپاهان با کیفیت بیشتری بازی کرد، شایستگی کسب سه امتیاز را داشت، هرچند سپاهان می‌توانست بهتر از اینها باشد و شکستی را متحمل نشود.

وی ادامه داد: باید فرصت‌های بیشتری به محرم نویدکیا بدهیم تا بتواند برنامه‌هایش را اجرایی کند، وی برای پیاده کردن طرز تفکرش نیاز به ابزار دارد و با اضافه کردن چند بازیکن می‌تواند تفکرات خود را موفق‌تر به مرحله اجرا برساند، از تیمی که کادرفنی خود را به تازگی از دست داده و با سرمربی جدید به میدان می‌رود، نمی‌توان انتظار زیادی داشت.

حسین چرخابی در خصوص تیم النصر نیز اظهار داشت: تیم النصر چهار برابر سپاهان هزینه کرده و من قبلا هم گفته بودم احتمال گلزنی عبدالرزاق حمدالله به سپاهان زیاد است، همچنین این تیم مثل اکثر باشگاه‌های کشورهای حاشیه خلیج فارس با استفاده از خط دفاعی خودش بازی‌سازی می‌کند و در بازی هم دیدیم که دفاع تنومند النصر هیچ پاس اشتباه و بی‌جهتی نداشت.

پیشکسوت فوتبال سپاهان درباره بازی گفت: مقصر اصلی باخت سپاهان در مقابل النصر را اشتباهات فردی بود، در نیمه اول سپاهان با عقب‌نشینی کامل قصد استفاده از ضدحمله‌ها را داشت، اما این را باید در نظر بگیریم که با وجود بازیکنی مثل کی‌روش استنلی در خط حمله هیچ‌گاه نمی‌توان از ضدحمله استفاده کرد و با قرارگیری این بازیکن در نزدیکی دروازه و استفاده از سانتر در کناره‌ها، می‌توان موقعیت گلزنی او را فراهم آورد.

وی در پایان پیرامون عملکرد نیازمند در دروازه سپاهان خاطر نشان کرد: نیازمند روی گل اول تقصیر بیشتری داشت و بهتر می‌توانست واکنش دهد، اما روی گل دوم مقصر نبود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =