تالارپشتی

رییس کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران در هجدهمین اجلاس سالیانه هیات عمومی سازمان نظام مهندسی معدن ایران گفت: در حال حاضر زیر نیم درصد از منابع استخراج می‌شود که می‌توان آن را به ۳تا ۵درصد یعنی نرم جهانی برسانیم و در نتیجه نقش آن را در تولید ناخالص ملی افزایش دهیم.

به گزارش ایراسین بهرام شکوری در ادامه گفت: همه فعالان بخش معدن تمایل دارند تا محصولی با ارزش افزوده بالا تولید کنند اما نمیتوان برای همه مواد معدنی یک نسخه واحد در نظر گرفت.

رییس کمیسیون معدن و صنایع معدنی گفت: اجرایی کردن نرم افزار حقوق دولتی در این کمیسیون داده شده که در دوره دکتر اسماعیلی به نظام مهندسی معدن تفویض شده است. همچنین با حمایت رییس سازمان نظام مهندسی معدن کشور می‌توان حقوق دولتی را عادلانه پرداخت کنند.

وی ادامه داد: نهضت فرآوری که در ابتدا از سوی کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق مطرح شد هم اکنون به طرح احیای معادن تبدیل شده که با استفاده از آن مواردی که از مدار تولید خارج شدند را می توان مجددا به چرخه برگردند. زیرا بخش عمده ای از تولید و اقتصاد در جهان توسطSME ها انجام می‌شود.

وی در پایان گفت: کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق ایران با نظام مهندسی معدن می‌توان در حوزه بهره وری هوشمندسازی و... همکاری داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =