مجتبی توتونی

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران گفت: تمهیدات لازم برای مقابله با النصر عربستان و بازیکنان خوب این تیم اندیشیده ایم.

به گزارش ایراسین، مجتبی توتونی مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران در کنفرانس خبری پیش از دیدار با النصر عربستان اظهار داشت: النصر با داشتن بازیکنان خوب تیم قابل احترامی می باشد، بطور حتم  بازی سختی را در پیش داریم، تا حدود زیادی بازیکنان تیم النصر را رصد کردیم و برای این دیدار سخت آماده هستیم.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان از تیم‌های با تجربه در لیگ قهرمانان آسیا است، افزود: تمهیدات لازم برای مقابله با النصر و بازیکنان خوب این تیم مانند حمدالله را اندیشیدیم و راهکارهای آن را در بازی فردا پیاده خواهیم کرد.

مجتبی توتونی با اشاره به شرایط کرونایی گفت: به خاطر این ویروس سه چهار بازیکن خودمان از دست دادیم اما بازیکنان دیگرمان قابلیت‌های فنی بسیارخوبی دارند و جایگزین خوبی برای بازیکنانی که دچار مشکل شدند خواهند بود، این شرایط برای همه تیم ها وجود دارد.

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران در پایان پیرامون دو بازی متوالی مقابل نماینده عربستان بیان داشت: افکارو برنامه هایی داریم که چگونه این دو بازی را برای رسیدن به موفقیت انجام دهیم و در هر دو دیدار به یک شکل بازی نخواهیم کرد، شرایط هر دو بازی را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد.

مهدی کیانی کاپیتان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان نیز در این نشست گفت: النصر عربستان تیم خیلی خوبی است که بازیکنان توانمندی دارد و این بازی برای ما مهم و حیاتی است، ما سپاهان هستیم و آمدیم که به امید خدا، قدرت بچه‌ها و کادرفنی و باشگاه این تورنمنت را با سربلندی به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: امیدوارم با کادر فنی جدید بتوانیم از این مرحله صعود کنیم، بازیکنان تیم همه با تمام قدرت در میدان حاضر خواهند شد تا نماینده خوبی برای مردم شریف ایران و باشگاه سپاهان باشیم.

مهدی کیانی در پایان تاکید کرد: بچه‌های ما همه یکدل هستند و با تمام قدرت می‌رویم که بتوانیم دل هوادارانمان را شاد و آن‌ها را سربلند کنیم هرچند دوست داشتیم مقابل هوادارانمان بازی کنیم ولی این شرایط برای همه است و به آن احترام می گذاریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =