• ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۳
  • کد خبر: 7798
  • readingTime: ۲ دقیقه
دیدار دوتیم فوتبال سپاهان-ذوب اهن اسفند98

عکس:مجتبی جهان بخش

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان برای ادامه لیگ قهرمانان آسیا در کشور قطر حضور دارد.

به گزارش ایراسین، مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال آسیا ۲۰۲۰ دوشنبه شب از سر گرفته خواهد شد که تیم فولاد مبارکه سپاهان در گروه D  قرار دارد و کاروان این تیم در قطر حضور دارند، چند خبر از ارودی طلایی پوشان به شرح ذیل می باشد:

اعلام زمان نشست خبری سرمربیان سپاهان و النصر

تیم فولاد مبارکه سپاهان ایران سه شنبه شب (۲۵ شهریور) در چارچوب مسابقات گروه D ‌لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان می‌رود.

نشست هماهنگی این مسابقه ۱۰ صبح روز دوشنبه (۱۱:۳۰ به وقت ایران)، جلسه پزشکی ساعت ۱۱:۳۰ (۱۳:۰۰ به وقت ایران) و  نشست خبری سرمربیان نیز ساعت ۱۲:۰۰ ( ۱۳:۳۰ به وقت ایران) برگزار خواهند شد.

...........

سروش رفیعی قرنطینه را شکست و جریمه شد

با دستور کنفدراسیون فوتبال آسیا قوانین سختگیرانه‌ای برای تیم‌های حاضر در دوحه قطر که برای ادامه حضور در لیگ قهرمانان آسیا به این کشور آمده اند وضع شده است و شکستن این قوانین جرایم سنگینی به همراه دارد.

سروش رفیعی بازیکن تیم فولاد مبارکه سپاهان برای دیدن یکی از دوستانش از هتل محل اقامت چهار تیم ایرانی خارج شد، اما پس از بازگشت با جریمه سنگینی روبرو شد.

..............

بازیکنان النصر کرونا گرفت

تست کرونای عبدالله الشنقیطی بازیکن تیم فوتبال النصر عربستان مثبت اعلام شد.

پاسخ تست ۵ بازیکن تیم فوتبال الهلال عربستان نیز در بدو ورود به قطر مثبت اعلام شده بود و تیم فوتبال الدحیل هم درگیر این موضوع شده است. البته تیم فولاد مبارکه سپاهان نیز سه عضو کرونایی دارد که پیش از سفر به قطر قرنطینه آنها در اصفهان شروع شده و به زودی این سه بازیکن به اردوی تیم اضافه خواهند شد.

...................

رودررویی اعضای سپاهان با اعضای پرسپولیس و شهرخودرو

همزمانی حضور چهار تیم ایرانی در هتل دوسیت دوحه باعث شد تا مربیان و بازیکنان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با همتایان خود در پرسپولیس و شهر خودرو دیدار کنند. زمانی که شاگردان محرم نویدکیا عازم محل تمرین بودند با مربیان و برخی از بازیکنان پرسپولیس و شهرخودرو رودررو شده و با یکدیگر خوش و بش گرمی داشتند.

...........

تست تمامی اعضای سپاهان منفی شد

پاسخ تست بازیکنان و اعضای تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان که در بدو ورود این تیم به قطر گرفته شده بود، اعلام شد.

بر این اساس هیچ کدام از اعضای این تیم که در سفر به قطر حضور دارند، به ویروس کرونا مبتلا نیستند، علی کی خسروی، محمدرضا حسینی و شایان مصلح سه عضو سپاهان هستند که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از سفر به همراه تیم بازمانده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =