• ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۲
  • کد خبر: 7740
  • readingTime: ۱ دقیقه
سپاهان

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در دیداری دوستانه قبل از اعزام به قطر، سپاهان نوین را شکست داد.

به گزارش ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان قبل از حضور در لیگ قهرمانان آسیا در دیداری تدارکاتی عصر روز پنجشنبه به میزبانی ورزشگاه نقش جهان به مصاف سپاهان نوین رفت و توانست این تیم را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد. گل های شاگردان محرم نویدکیا را کی روش استنلی دقیقه 17 ، محسن الغسانی دقیقه 64 و محمد محبی دقیقه 80 به ثمر رساندند و تک گل سپاهان نوین نیز در دقیقه 72 توسط نیما بلالی وارد دروازه فولاد مبارکه سپاهان شد.

شاگردان محرم نویدکیا ساعت  14 روز جمعه 21 شهریورماه برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با پرواز چارتر عازم قطر می شوند.

طبق توافق صورت گرفته تمام مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ تا مرحله نیمه‌نهایی به صورت متمرکز به میزبانی یک کشور به صورت مجزا در دو منطقه شرق و غرب برگزار خواهد شد که در منطقه غرب به میزبانی کشور قطر می باشد.

به این ترتیب تیم فولاد مبارکه سپاهان که در گروه D قرار دارد باید ساعت 22:30 دوشنبه ۲۵ شهریور ماه با النصر عربستان دیدار کند، همچنین در روز جمعه ۲۸ شهریور ماه در دیدار برگشت با النصر عربستان بازی کند.

طلایی‌پوشان ایران در پنجمین دیدار خود روز دوشنبه ۳۱ شهریور ماه باید با العین امارات بازی کنند و در روز پنج‌شنبه سوم مهرماه در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد قطر خواهند رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =