• ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۶
  • کد خبر: 7726
  • readingTime: ۱ دقیقه
مجید رحیمی‌زاده

عضو هیئت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: برای موفقیت تیم فوتبال سپاهان باید از محرم نویدکیا حمایت همه جانبه شود.

به گزارش ایراسین، مجید رحیمی‌زاده عضو هیئت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون انتصاب خود در هیئت مدیره گفت: از سن شانزده سالگی تا اکنون به عنوان بازیکن، مربی و حتی مربی ملی (هندبال) در فولاد مبارکه سپاهان فعالیت کردم، اکنون برای اعتلای نام سپاهان تمام تلاشم را می‌کنم.

وی با اشاره به انتخاب محرم نویدکیا در راس کادرفنی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اظهار داشت: با توجه به نزدیک بودن بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر جدید، هیئت مدیره فرجه کمی داشت، جلسه اضطراری تشکیل شد، در آن جلسه به این نقطه نظر رسیدیم محرم نویدکیا سرمربی تیم باشد و در نهایت این امر محقق شد.

مجید رحیمی‌زاده تصریح کرد: انتخاب محرم نویدکیا به عنوان سرمربی به عقیده بنده تصمیم به جایی بود، با تمام قوا پشت سر نویدکیا هستیم و هرکاری برای موفقیت او و تیمش لازم باشد انجام می‌دهیم، نویدکیا از اسطوره‌ها و استخوان خرد کرده تیم فوتبال سپاهان است، وی جوانی اش را در این تیم پشت سرگذاشت و با همین پیراهن خداحافظی کرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه باید به اسطوره‌هایمان که وفاداری خودشان را ثابت کرده‌اند فرصت داد، افزود: انتخاب محرم نویدکیا باید خیلی زودتر انجام می‌شد، باید چند سال پیش از وی استفاده می‌کردیم، از نظر من محرم می‌تواند این کار را انجام بدهد، چه بهتر اعتماد ما به فرد شناخته شده‌ای باشد که در فوتبال استان و کشور وزنه است، برای موفقیت تیم فوتبال سپاهان باید از محرم نویدکیا حمایت همه جانبه شود.

وی در خصوص لیست بازیکنان برای فصل  جدید فوتبالی گفت: مسئول مذاکرات و نقل و انتقالات تیم محمدرضا ساکت و محرم نویدکیا هستند و ما در کار فنی دخالت نمی‌کنیم، برای این کار هم بودجه‌ای تامین شده که بر حسب نیاز تیم ممکن است تغییراتی هم داشته باشد اما من از جزئیات آن خبر ندارم.

مجید رحیمی‌زاده  در پایان بیان داشت: برای باشگاه فولاد مبارکه سپاهان آرزوی موفقیت می‌کنم، امیدوارم سپاهان به روزهای اوج و طلایی خودش برگردد و در این راه هیئت مدیره هر کاری از دستش بربیاید انجام می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =