• ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۴:۲۲
  • کد خبر: 7694
  • readingTime: ۱ دقیقه
علی ربانی

مهمترین خبر روز گذشته باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پیوستن علی ربانی به جمع شاگردان محرم نویدکیا به عنوان مربی بدنساز بود.

به گزارش ایراسین، علیرضا ربانی مربی بدنساز فصل گذشته تیم فوتبال استقلال به تیم فولاد مبارکه سپاهان پیوست، پس از اضافه شدن رحمان احمدی به‌عنوان مربی دروازه‌بان‌ها و محرم نویدکیا به‌عنوان سرمربی به کادر فنی طلایی‌پوشان، علیرضا ربانی به‌عنوان مربی بدنساز نیز کادر فنی سپاهان را همراهی خواهد کرد، ربانی علاوه بر همکاری با باشگاه‌های ایرانی در دپارتمان بدنسازی تیم اسپورتینگ لیسبون فعالیت داشته و در دو قهرمانی اسپورتینگ در فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ عضو این تیم مطرح پرتغالی بوده است.

واکنش سایت AFC به حضور نویدکیا روی نیمکت سپاهان

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد انتخاب محرم نویدکیا به عنوان سرمربی جدید فولاد مبارکه سپاهان نوشت: نویدکیا که حدود ۲ دهه به عنوان بازیکن در این تیم حضور داشت، به این تیم بازگشته تا این بار به عنوان مربی، زردپوشان را در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰  هدایت کند. او جایگزین امیر قلعه‌نویی در این تیم شد. نویدکیا در حالی به سپاهان پیوست که پس از دوران موفقش به عنوان بازیکن در این تیم، شرایط زردپوشان را به عنوان مربی هم متحول کند .وی به عنوان بازیکن ۵ قهرمانی در لیگ برتر و ۴ قهرمانی در جام حذفی را در کارنامه دارد.

النصر عربستان به دنبال جذب ناینگولان

حریف تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا به دنبال جذب راجا ناینگولان هافبک بلژیکی اینتر میلان است.  راجا ناینگولان به صورت قرضی در کالیاری بازی کرد. وی بازیکن اینتر است و ظاهرا این باشگاه ایتالیایی با هدایت کونته نیازی به او ندارد و به دنبال فروش این بازیکن است. النصر عربستان به دنبال جذب این هافبک بلژیکی است اما ظاهرا گالاتاسرای هم این بازیکن را می خواهد و باید دید که رقم پیشنهادی کدام یک از این دو باشگاه می تواند اینتر را متقاعد به فروش این بازیکن کند. طبق اعلام رسانه های سعودی النصر برای یک نیم فصل حضور ناینگولان حاضر است که نیم میلیون یورو به اینتر بدهد.

النصر حریف سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا است و دو تیم چند روز دیگر به مصاف هم خواهند رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =