مجتبی لطفی

مجتبی لطفی گفت: قهرمانی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در لیگ برتر، جام حذفی و همچنین حضور پرقدرت در مسابقات آسیایی از اهداف هیئت مدیره محسوب می شود.

به گزارش ایراسین، مجتبی لطفی رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه با قدرت خیلی بیشتری از محمدرضا ساکت، محرم نویدکیا و مجموعه باشگاه حمایت می‌کنیم، اظهار داشت: شنبه شب با محرم نویدکیا به جمع بندی رسیدیم و وی سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان شد، امیدواریم به نتایج خوب و مدنظر دست پیدا کند.

وی با اشاره به هدف گذاری هیئت مدیره جدید باشگاه فولاد مبارکه سپاهان افزود: قهرمانی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در لیگ برتر، جام حذفی و همچنین حضور پرقدرت در مسابقات آسیایی از اهداف هیئت مدیره محسوب می شود. البته کار بسیار سختی است اما قطعا با حضور نویدکیا در مسابقات با قدرت حاضر خواهیم شد، با تمام توان هر امکاناتی که نویدکیا بخواهد، در اختیارش خواهیم گذاشت.

مجتبی لطفی پیرامون لیست بازیکنان جدید تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: ان شاالله قرار است در این مورد با محرم نویدکیا صحبت کنیم، صددرصد از او حمایت همه جانبه خواهیم داشت، نویدکیا اسطوره باشگاه است و نیاز به تعریف ندارد و در جایگاهی است که می‌توانند سپاهان را به آنچه می‌خواهیم برساند، قطعا کارخانه فولاد مبارکه و حمیدرضا عظیمیان (مدیرعامل فولاد مبارکه)، به صورت جدی از باشگاه و تیم حمایت می‌کنند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پایان تاکید کرد: از هواداران طلایی پوش سپاهانی می‌خواهم مثل همیشه تیم خود را مورد حمایت قرار دهند تا دوباره سپاهان به جایگاه اصلی خود برگردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =