• ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۰
  • کد خبر: 7673
  • readingTime: ۱ دقیقه
محرم نویدکیا

محرم نویدکیا با قراردادی سه ساله سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان شد.

به گزارش ایراسین، محرم نویدکیا کاپیتان سابق طلایی پوشان اصفهانی با قراردادی سه ساله هدایت تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان را بر عهده گرفت، به همین منظور مراسم معارفه محرم نویدکیا به عنوان سرمربی جدید سپاهانی ها عصر روز یکشنبه در ورزشگاه نقش‌جهان با حضور هواداران پرشور سپاهان برگزار شد، در این مراسم محمدرضا ساکت مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نویدکیا را همراهی نمودند.

محرم نویدکیا در مراسم معارفه خود گفت: می‌دانم روزهای سختی در انتظارمان است و باید تصمیمات بسیار سخت و قاطعی بگیرم اما تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا تصمیماتی بگیرم که در درجه اول به نفع باشگاه باشد و هواداران نیز از عملکرد تیم راضی و از نتایج خوشحال باشند.

سرمربی جدید تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: همیشه از هواداران درخواست کرده‌ام که از تیم خود حمایت کنند، توقع خاصی از آنها ندارم اما از هواداران می‌خواهم به تصمیمات من احترام بگذارند و اجازه بدهند ایده‌هایی که دارم را عملی کنم.

وی با بیان اینکه هواداران بدانند به دنبال این نیستم که دوستانم را دور خودم جمع کنم، گفت: موفقیت در سپاهان کار بسیار سختی است و افرادی را به‌کار می‌گیرم که بتوانند به من و تیمم کمک کنند.

محرم نویدکیا تصریح کرد: در زمان کم باقیمانده نمی‌توانم کار چندان خاصی انجام دهم چون بازی‌ها نزدیک است. به هر حال تکسیرا در تیم بوده و با بازیکنان کار کرده است، جلسه خوبی با وی داشتم و خیلی اختلاف سلیقه نداریم و مشکل‌مان یکی دو بازیکن مصدوم و بیمار است، به نظر من امیر قلعه‌نویی تیم خوبی ساخته است، اما به دلیل سبک و نوع بازی خاصی که مدنظر دارم شاید در حد 2 یا 3 تغییر داشته باشیم.

نویدکیا با اشاره به حضور رحمان احمدی به عنوان مربی گلرها گفت: پس از بازگشت تیم از لیگ قهرمانان آسیا در خصوص ترکیب کادر فنی خود تصمیم می‌گیرم. اگر به جمع‌بندی نهایی برسیم احتمالاً کمک اولم به زودی معرفی می‌شود و تا پس از بازی‌های آسیایی فرد دیگری را اضافه نمی‌کنیم، با رحمان احمدی سال‌ها در کنار هم بوده‌ایم و فکر می‌کنم همکاری ما ادامه داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =