• ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۱
  • کد خبر: 7612
  • readingTime: ۱ دقیقه
قهرمانی سپاهان در لیگ برتر هندبال کشور

قرعه کشی لیگ برتر هندبال آقایان با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار شد.

به گزارش ایراسین، فدراسیون هندبال بعد از گرفتن مجوز آغاز اردوهای تیم ملی توانست مجوز آغاز مسابقات لیگ برتر بانوان و آقایان را از ستاد مقابله با کرونا در ورزش بگیرد. البته مسابقات باید به صورت متمرکز و با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی انجام شود.

شیوع کرونا در چند ماه گذشته باعث شد کلیه فعالیت‌های ورزشی با وقفه رو به رو شود و به غیر از فوتبال برگزاری لیگ سایر رشته‌ها با مشکل جدی مواجه شود. پس از تصمیم فدراسیون هندبال به برگزاری لیگ برتر آقایان و بانوان از مهرماه سال جاری، پیگیری‌های لازم در این خصوص جهت کسب مجوز لازم از ستاد مقابله با کرونا در ورزش صورت گرفت که این پیگیری‌ها سرانجام نتیجه داد و از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی مجوز برگزاری لیگ برتر هندبال به صورت متمرکز و با رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی صادر و به فدراسیون هندبال به صورت کتبی ابلاغ شد.

مراسم قرعه کشی سی و سومین دوره لیگ برتر آقایان روز چهارشنبه ۱۲ شهریور ماه با حضور رئیس، دبیر، نایب رئیس، رئیس کمیته داوران و نمایندگان باشگاه‌های حاضر به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن اجتماعات فدراسیون هندبال برگزار شد. این مراسم با حضور ١٢ تیم، در دو گروه شش تیمی قرعه کشی انجام شد که گروه بندی لیگ برتر آقایان به شرح ذیل می باشد:

گروه اول: پرسپولیس بهبهان، ذوب آهن اصفهان، زاگرس اسلام آباد غرب، ستارگان دشتستان، پاس ناجا قم و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون.

گروه دوم: کیمیا کاشت کردستان، صنعت مس کرمان، فولاد مبارکه سپاهان، زغال سنگ طبس، پرواز هوانیروز و فراز بام خائیز دهدشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =