حمید محمدی

حمید محمدی به عنوان رئیس هیات وزنه برداری استان اصفهان انتخاب شد.

به گزارش ایراسین، مجمع انتخابات رئیس هیات وزنه برداری استان اصفهان امروز چهارشنبه 12 شهریورماه با حضور علی مرادی رئیس فدراسیون و سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان در سالن اجتماعات سرای ورزشکاران برگزار شد که در پایان رای گیری حمید محمدی از ۱۷ رای ماخوذه ۱۶ رای را کسب و به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد. محمد جوزدانی نیز یک رای آورد.

برای تصدی پست ریاست هیات وزنه برداری استان اصفهان مجید ادیبی، محمد جوزدانی، زکیه رحیمی، مجید قربانی و حمید محمدی ثبت نام کرده بودند.

مجید ادیبی و زکیه رحیمی انصراف دادند و مجید قربانی نیز در این انتخابات غایب بود.

استان اصفهان معدن استعداد است

سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در حاشیه مجمع انتخاباتی رئیس هیات وزنه برداری ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت امام حسین(ع) اظهار داشت: استان اصفهان یکی از استان های پیشرو در رشته وزنه برداری می باشد که خوشبختانه با توجه به پیگیری های فدراسیون چند سالی است که استان اصفهان در بخش بانوان نیز فعال می باشد.

 وی با بیان اینکه هیات وزنه برداری استان اصفهان باید همسو با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان گام بردارد، افزود: در رشته وزنه برداری جای کار در بحث استعدادیابی، نخبه پروری، قهرمان پروری و... بسیار است و با توجه به برنامه راهبردی اداره کل ورزش و جوانان انتظار از هیات وزنه برداری این است که در مباحث مذکور تلاش وافری داشته باشند.

سیدمحمد طباطبایی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در بحث قهرمانی سیاست خود را دارد و بر اساس آمایش شهرستانی در راستای کشف استعدادهای بالقوه ورزشی عمل می کند، در این بین ورزشکاران مستعد در پایگاه قهرمانی زیر نظر مربیان با تجربه به سمت سکوهای قهرمانی سوق پیدا می کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به افتخارآفرینی سهراب مرادی وزنه بردار لنجانی در المپیک ۲۰۱۶ گفت: بطور حتم تعامل و همکاری هیات وزنه برداری با فدراسیون باعث این افتخارآفرینی شده و رسیدن به این مهم مستلزم برنامه ریزی است.

وی ضمن تبریک به حمید محمدی افزود: استان اصفهان معدن بزرگی در حوزه استعداد است و استخراج این استعدادها مستلزم یک برنامه راهبردی مطلوب می باشد، برای رسیدن به اهداف و چشم انداز مورد نظر حمید محمدی رئیس جدید هیات وزنه برداری باید همسو با اهداف اداره کل ورزش و جوانان باشد.

سید محمد طباطبایی تشکیل شورای راهبردی هیات وزنه برداری استان اصفهان را مهم دانست و بیان داشت: در این شورا می توان از نظرات و تفکرات افراد مختلف همچون پیشکسوتان، ورزشکاران، مربیان و ... در دست یابی به اهداف مورد نظر بهره برد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان گفت: اگر فدراسیون جهانی وزنه برداری نگاه ویژه ای به وزنه برداری ایران دارد اینها مرهون تلاش و زحمات علی مرادی رئیس فدراسیون و تیم کاریش می باشد که جای تشکر دارد.

اصفهان در بحث دوپینگ از استان های پاک است

علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات وزنه برداری استان اصفهان با بیان این مطلب گفت: خط قرمز فدراسیون دوپینگ است و باید مقابله با آن را مدنظر قرار داد، ما شدیدا با معزل دوپینگ مقابله می کنیم و استان هایی که ورزشکاران آنها دوپینگ شان مثبت اعلام شود، مورد حمایت فدراسیون قرار نخواهند گرفت و استان اصفهان در این زمینه یکی از استان های پاک محسوب می شود.

وی با اشاره به انتخاب حمید محمدی در راس هیات وزنه برداری استان اصفهان بیان داشت: حمید محمدی در این مجمع ۱۶ رای کسب نمود و این پشتوانه بسیار خوبی برای رئیس جدید هیات است، محمدی باید با این پشتوانه و حمایت ما و اداره کل ورزش و جوانان در راستای توسعه رشته وزنه برداری در دو بخش آقایان و بانوان گام بردارد.

وی در پایان افزود: از سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تشکر می‌کنم چراکه در همین مدت کوتاه در راه توسعه  ورزش تلاش های وافری انجام داده اند، از وی و جامعه وزنه برداری استان اصفهان می خواهم برای توسعه این رشته در کنار حمید محمدی باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =