• ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۷
  • کد خبر: 7566
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمد ایرانپوریان

محمد ایرانپوریان مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان از این تیم جدا شد.

به گزارش ایراسین، محمد ایرانپوریان مدافع راست تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با اتمام قراردادش از این تیم جدا شد تا فصل آینده در تیم دیگری توپ بزند. پیش از این نیز سعید آقایی مدافع سمت چپ سپاهان جدایی خودش را از این تیم اعلام کرده بود. بعد از حواشی فراوان در اردو شهرخودرو و جدایی سهراب بختیاری زاده از این تیم، مهدی رحمتی سنگربان این تیم به عنوان سرمربی جدید مشهدی‌ها انتخاب شد. حمیداوی مدیرعامل باشگاه شهرخودرو در این خصوص اعلام کرد که از رحمتی برنامه سه ساله خواسته است و رحمتی نیز در مقابل برای تقویت تیم خواستار جذب ۶ بازیکن شده است. گفته می‌شود یکی از این ۶ بازیکنان محمد ایرانپوریان مدافع باشگاه فولاد مبارکه سپاهان است.

محمد ایرانپوریان درباره جدایی از جمع طلایی پوشان اصفهانی گفت: به علت بدشانسی‌هایی که آوردم نتوانستم به تیم کمک کنم، البته در این اواخر بازی کردم، بعد از کرونا و با شروع مسابقات شرایط برای بازی کردن مساعد بود چند بازی انجام دادم و در بقیه دیدارها از من به گونه ای که باید استفاده نشد و من هم به سلیقه مربی احترام گذاشتم.

وی ادامه داد: مقصد بعدی من طی چند روز آینده مشخص خواهد شد، چند سال پشت سرهم بهترین آمار دفاع را از دید کارشناسان داشتم، اما متاسفانه مورد توجه قرار نگرفتم نمی‌دانم چرا اتفاقی که باید برای من نیفتاد، اما گذشته‌ها گذشته و من فقط به آینده فکر می‌کنم.

مدافع سابق تیم فولاد مبارکه سپاهان در پایان افزود: جا دارد از مدیران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، کادر فنی و هواداران تشکر کنم، دلم برای بازیکنان تیم تنگ خواهد شد و آرزوی موفقیت برای سپاهان در جام باشگاه‌های آسیا دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =