مجلس شورای اسلامی

نمایندۀ مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری، به همراه فرماندار و جمعی از مسئولین این شهرستان با حضور در شرکت فولاد مبارکه، در جلسه‌ای با مهندس عظیمیان، مدیرعامل این شرکت، از عملکرد مدیران و کارکنان فولاد مبارکه در مسیر تحقق راهبرد «جهش تولید» تشکر و قدردانی کرد و با اشاره به نقش تولید در رونق اقتصادی کشور، فولاد مبارکه را صنعت مادر و پیشتاز در عرصۀ خودکفایی دانست.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه ،جت‌الاسلام دکتر امیرقلی جعفری، رئیس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری تصری از عملکرد این شرکت در حوزۀ مسئولیت‌های اجتماعی به‌ویژه کمک به استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری قدردانی کرد و گفت: هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا، حمایت‌های این شرکت از بیمارستان‌هایی که بیماران کرونا را مداوا می‌کنند و همچنین مساعدت‌های انجام‌شده  باعث کاهش آلام اقشار آسیب‌پذیر شده است.

وی در ادامه فولاد مبارکه را میدان‌دار جبهۀ صنعت کشور دانست و با اشاره به تحریم‌های اقتصادی دشمنان، نقش واحدهای صنعتی تأثیرگذار در عظمت و سربلندی ایران را ارزشمند ارزیابی کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به‌عنوان سال جهش تولید، از برنامه‌ریزی‌های مجلس شورای اسلامی برای کمک به مراکز تولیدی همچون فولاد مبارکه خبر داد و خاطرنشان کرد: در مجلس یازدهم به دنبال آنیم که با وضع قوانین مناسب و رفع موانع، روند تولید را سرعت ببخشیم. به همین جهت از مدیریت فولاد مبارکه و سایر صنایع انتظار می‌رود معضلات موجود را که مانع تحقق جهش تولید است مطرح سازند.

حجت‌الاسلام دکتر جعفری با اشاره به ضرورت وضع قوانین و نظارت بر فرایندهایی که موجب کوتاه شدن دست دلالان از تولید و چرخۀ اقتصاد می‌شود تأکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای وضع قوانینی که موانع تولید را کاهش دهد آمادگی کامل دارند.

شرکتهای ورق خودرو و فولاد سفیددشت بهعنوان بهترین واحدهای صنعتی استان مایۀ امیدواری مردماند

به گزارش خبرنگار فولاد، مسعود ملکی فرماندار شهرستان بروجن نیز عملکرد گروه فولاد مبارکه را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: شرکت‌های ورق خودرو و فولاد سفیددشت به‌عنوان بهترین واحدهای صنعتی استان، مایۀ امیدواری مردم منطقه‌اند.

ملکی ابراز امیدواری کرد با به بهره‌برداری رسیدن فاز دوم فولاد سفیددشت، فرصت‌های شغلی بیشتری برای نیروهای جوان و کارآمد این استان ایجاد شود.

فرماندار شهرستان بروجن از همکاری فولاد مبارکه در حوزۀ مسئولیت‌های اجتماعی قدردانی و خاطر نشان کرد: مساعدت فولاد مبارکه به بیمارستان‌ها در خرید تجهیزات موردنیاز و مواد ضدعفونی‌کننده و کمک به اقشار کم‌درآمد در این شرایط بحرانی بسیار ارزشمند است.

شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، مدرنترین خط تولید ورق گالوانیزۀ کشور و مزیتی برای استان

بنابر این گزارش، در این جلسه مدیرعامل فولاد مبارکه نیز در گزارشی، وضعیت تولید و برنامه‌های گروه فولاد مبارکه را تشریح کرد.

مهندس عظیمیان با اشاره به اهمیت دو شرکت زیرمجموعۀ گروه فولاد مبارکه در استان چهارمحال و بختیاری و با بیان اینکه وجود صنایع مادر از جمله کارخانجات فولادسازی در هر منطقه اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی را برای مردم به همراه دارد، خاطرنشان کرد: وجود شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به‌عنوان مدرن‌ترین واحد تولید ورق‌های گالوانیزه در کشور برای این استان یک مزیت است.

مدیرعامل گروه فولاد مبارکه در ادامه به تشریح نقش شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری، دیگر شرکت فعال گروه فولاد مبارکه در این استان پرداخت و افزود: علاوه بر واحد
 احیا مستقیم این شرکت که در حال حاضر به‌خوبی در حال تولید است، واحد فولادسازی این شرکت نیز با ۸۴ درصد پیشرفت با سرعت و جدیت هرچه تمام‌تر در حال تکمیل است و با بهره‌برداری از آن بدون شک فرصت‌های شغلی بیشتری برای جوانان استان ایجاد خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =