فاطمه محمد خانی

فاطمه محمد خانی گفت: امیدوارم مقامی به دست آوریم که در شأن هندبال استان اصفهان و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان باشد.

به گزارش ایراسین، فاطمه محمد خانی سرمربی تیم هندبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان در گفت و گو با خبرنگار ما، پیرامون تیم خود گفت: ما تیم را برای قهرمانی بسته ایم، بازیکنان تیم اکثراً با تجربه هستند و چهار بازیکن ملی پوش جذب کردیم که در کنار آنها از بازیکنان بومی و پرورش یافته سپاهان هم استفاده می‌کنیم، امیدوارم مقامی به دست آوریم که در شأن هندبال استان اصفهان و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان باشد.

وی افزود: باید از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به خاطر تیمداری در لیگ برتر هندبال بانوان و توجه به ورزش بانوان تشکر ویژه ای نمایم.

فاطمه محمد خانی در خصوص قرعه کشی لیگ برتر هندبال بانوان، اظهار داشت: مسابقات به صورت متمرکز با هشت تیم در دو گروه A و B به صورت دوره‌ای رفت و برگشت برگزار می‌شود، گروه اول شامل تیم‌های اشتاد سازه مشهد، کربنات سدیم فیروز آباد، پرسپولیس بهبهان و فولاد مبارکه سپاهان است، در گروه دوم هم تیم‌های شهید شاملی کازرون، سنگ آهن بافق، ذوب آهن اصفهان و تأسیسات دریایی تهران با هم رقابت خواهند کرد.

سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه تیم‌ها به خاطر شیوع کرونا  تمرینات خود را شروع نکردند، گفت: زمان برگزاری مسابقات زود است، اگر فدراسیون اجازه دهد تیم‌ها تمرین کنند و بعد از آن مسابقات برگزار شود چراکه این بازیکنان می‌خواهند کمک تیم ملی باشند. با این شرایط اگر مسابقات برگزار شود بازیکنان آمادگی ندارند و احتمال آسیب دیدگی آنها بالا می‌رود.

وی در پایان اظهار داشت: تیم‌های فیروز آباد، بافق یزد و پرسپولیس بهبهان به تازگی وارد لیگ برتر هندبال بانوان شده‌اند، دیگر تیم‌ها هم خوب هستند و باید دید مسابقات به چه شکلی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =