• ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۰
  • کد خبر: 7543
  • readingTime: ۱ دقیقه
سپاهان

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان به نظر می رسد در لیگ بیستم یک مدعی بزرگ و جدی برای قهرمانی می باشد.

به گزارش ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان یکی از تیم های اصیل و ریشه دار فوتبال ایران است که در چند سال گذشته عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است، امیر قلعه نویی هر چند که در دو فصل اخیر نتوانست با سپاهان موفق شود اما بهترین نتایج را با این تیم طلایی پوش به دست آورده است. تیم فولاد مبارکه سپاهان تا قبل از پرسپولیس با سه قهرمانی متوالی در لیگ برتر خود را به عنوان یک مدعی جدید در فوتبال ایران معرفی کرد و نشان داد که لیگ فوتبال ایران تنها به سرخ آبی ها منتهی نمی شود و باید اصفهان به عنوان یک قطب و مدعی جدید شناخته و معرفی شود.

سپاهان بدون حاشیه و بی هیاهو هر بازیکنی را که بخواهد جذب می کند،این تیم در دو فصل اخیر بهترین ترکیب و نفرات را در اختیار داشت با این حال از قهرمان شدن بازماند و در لیگ نوزدهم هم با وجود آنکه هفته ها صدرنشین بود اما بدون جام و حتی کسب سهمیه به کار خود پایان داد تا یک شکست و ناکامی تلخ برای این تیم رقم خورد.

طلایی پوشان اصفهانی به نظر می رسد که در  لیگ بیستم هم یک مدعی بزرگ و جدی برای قهرمانی خواهند بود، درحالیکه هنوز بازار کری خوانی بین سرخ آبی ها داغ داغ است این تیم بدون هیاهو و در آرامش کام مشغول بستن یک تیم قدرتمند است.

سپاهانی ها نخستین صید بزرگ خود را به ثبت رساندند و دانیال اسماعیلی فر را که هم مورد توجه تیم های استقلال و پرسپولیس بود جذب کردند تا نشان دهند که یک برنده بزرگ در فصل نقل و انتقالات هستند.

خبرها از این تیم حاکی از آن دارد که سپاهان با رضا اسدی و یونس دلفی دو بازیکن مورد نظر پرسپولیس هم به توافق رسیده است و می خواهد قدرتمندتر از همیشه برای قهرمانی در لیگ برتر خط و نشان بکشد. به نظر می رسد که بازهم تیم سپاهان گوی سبقت را از سرخ آّبی ها را برباید و برنده اصلی فصل نقل و انتقالات باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =