• ۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۱
  • کد خبر: 7537
  • readingTime: ۱ دقیقه
گئورگی گولسیانی

گئورگی گولسیانی گفت: همه ما اینجا هستیم تا برای به دست آوردن بهترین ها برای فولاد مبارکه سپاهان بجنگیم.

به گزارش ایراسین، گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون مصدومیت و شرایط کنونی خود گفت: من خیلی سخت تمرین می کنم تا بتوانم هرچه زودتر به بهترین شکل برگردم و برای تیم فعالیت داشته باشم.

وی در ادامه درباره تغییرات در سپاهان اظهار داشت: وقتی شما در تیمی مانند سپاهان حضور دارید که جاه طلب است و همیشه برای حداکثرها می‌جنگد و این تلاش نتیجه‌ای ندارد که همه انتظار دارند، تغییزات ایجاد می شود و البته تغییرات طبیعی است، به هر حال می‌خواهم از مربی سابق و همه اعضای هیئت مدیره تشکر کنم که تلاش خود را برای سربلندی سپاهان انجام دادند.

گئورگی گولسیانی در خصوص نبود خودش و عزت پورقاز در خط دفاعی به علت مصدومیت بیان داشت: برای هر تیمی که دو مدافع میانی که همیشه در بین ۱۱ بازیکن اصلی حضور دارند و رهبران تیم هستند مصدوم می شوند ممکن است تاثیر منفی را شاهد باشیم و هر تیمی بعد از آن مشکلاتی خواهد داشت که این واضح و منطقی به نظر می رسد، در دوران مصدومیتم دوست داشتم بتوانم به تیم کمک کنم، بعضی وقت‌ها آنقدر ناراحت بودم که تلویزیون را خاموش می‌کردم، خصوصاً وقتی که تیم شکست را پذیرا می شد.

مدافع تیم فولاد مبارکه سپاهان درباره تمدید قرارداد با طلایی پوشان گفت: ابتدا تصمیم داشتم تا انتخاب سرمربی جدید صبر کنم ولی این موضوع ممکن بود زمان ببرد و نیاز به تصمیم گیری داشتم، برای همین به خودم گفتم من اینجا در سپاهان خوشحال هستم، پس قراردادم را یک سال دیگر تمدید می‌کنم.

وی در مورد آمدن دانیال اسماعیلی فر به سپاهان اظهار داشت: ما با هم در ذوب آهن همبازی بودیم و از کیفیت فوتبال او به خوبی آگاهی دارم، من اولین کسی بودم که خواهش کردم وی را جذب کنیم زیرا دانیال بازیکن بسیار خاص، با استعداد، فوق العاده باهوش و شجاع است.

گئورگی گولسیانی در پایان با اشاره به حضور محمدرضا ساکت در راس باشگاه فولاد مبارکه سپاهان افزود: من به وی خوش آمد می گویم، ماموریت ها و اهداف همچنان یکسان هستند و همه ما اینجا هستیم تا برای به دست آوردن بهترین ها برای سپاهان بجنگیم. اکنون آمادگی لازم را برای لیگ قهرمانان آسیا دارم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =