سید مهدی نقوی

معاون تکنولوژی و فناوری فولاد مبارکه در بازدید از آزمون استخدامی فولاد مبارکه گفت: ما هزینه جامعی برای این روش انتخاب و استخدام داده ایم اما همیشه به خودمان بالیده ایم که از این روش استفاده کرده ایم؛ برای اینکه در این فرآیند بهترین ها را انتخاب می کنیم و این جز افتخارات ما است.

به گزارش ایراسین، معاون تکنولوژی و فناوری فولاد مبارکه عصر امروز در بازدید از آزمون استخدامی فولاد مبارکه گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا نگرانی خیلی بزرگی برای سلامتی داوطلبان داشتیم و این موضوع به اولویت اولمان تبدیل شده بود که خوشبختانه با بازدیدی که امروز داشتیم باید اعلام کنم واقعا از برگزاری این آزمون مشعوف شدم و امکانات و شرایطی که دوستان ما در دانشگاه اصفهان برای برگزاری این آزمون آماده کرده بودند، می تواند مرجعی برای برگزاری همه آزمون ها در کشور باشد.

سید مهدی نقوی در ادامه به نقش نیروی انسانی جدید در فولاد مبارکه اشاره کرد و گفت: نیروی انسانی و استخدام آنها یک خون تازه ای است که در رگ های فولاد مبارکه تزریق می شود و ما طبیعتاً هر چندسال یکبار باید نیروی جوانِ تازه فارغ التحصیل شده و آماده را به شرکت بیاوریم تا فرآیند یادگیری و انتقال دانش صورت گیرد و طی سالیان متوالی بتوانند جایگزین پیشینیان خود شوند. کما این که این اتفاق از سال 80  تاکنون انجام شده و نیروهای جدیدی که وارد شرکت می شوند هم از پرسنل قدیمی آموزش های لازم را فراگرفته اند و هم علمِ به روزتری داشتند و ارتباطشان با منابع علمی و دانشگاهی بیشتر بوده است و این افراد می توانند در سیستم موثر تر باشند.

وی در ادامه به فرآیند رشد و بالندگی افرادی که در آزمون امروز پذیرفته خواهند شد اشاره کرد و افزود: دوستانی که امروز وارد اولین مرحله آزمون فولاد مبارکه شده اند باید بدانند راه خیلی طولانی در پیش دارند و بعد از گذراندن تمام دوره های آزمونی و انتخابی، برنامه آموزش و فراگیری آنها تازه در فولاد مبارکه شروع خواهد شد. چندین هفته در اختیار واحد آموزش هستند بعد از آن برای مدتی در واحد های مختلف درگیر کار می شوند و از آنجا به بعد ما فرهنگ بهبود مستمر و یادگیری مستمر را به آنها آموزش خواهیم داد تا دائما بتوانند یادبگیرند و خودشان را ارتقاء بدهند و با فکر کردن و پیشنهاد دادن در سیستم های جاری فولاد مبارکه رشد کنند، تجارب خودشان را ثبت کنند و بتوانند از تجارب دیگران استفاده کنند تا نهایتا آن رشد و بالندگی مورد نیاز برای آنها مهیا شود.

معاون تکنولوژی فولاد مبارکه در پایان برای همه داوطلبان آرزوی موفقیت کرد و گفت: جا دارد از همه دوستانی که برای برگزاری این آزمون زحمت کشیدند تشکر می کنم چرا که کار بسیار سخت و طاقت فرسا است. ما هزینه جامعی برا این روش انتخاب و استخدام داده ایم اما همیشه به خودمان بالیدیم که از این روش استفاده کرده ایم؛ برای اینکه در این فرآیند بهترین ها را انتخاب می کنیم و این جز افتخارات ما است. امیدواریم امسال هم این اتفاق بیفتد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =