محمدیاسر طیب نیا

معاون امور معادن شرکت فولاد مبارکه گفت: آزمون استخدامی امسال سطح کیفی خیلی خوبی داشت و انضباط در اجرای آن ستودنی بود.

به گزارش ایراسین، معاون امور معادن شرکت فولاد مبارکه عصر امروز در بازدید از آزمون استخدامی فولاد مبارکه گفت: آزمون استخدامی امسال از سطح کیفی خیلی خوبی برخوردار بود و چه در مرحله طراحی سوالات و چه در رعایت پروتکل ها برتری به خوبی قابل مشاهده بود. در بازدیدی که داشتیم انضباط خوبی در فرآیند برگزاری مشاهده کردیم. در مورد نحوه طراحی سوالات و چینش داوطلبان هم تمهیدات بسیار مناسبی در نظر گرفته شده بود. همچنین در مورد افرادی که احتمالا خودشان یا نزدیکانشان محدودیت هایی در زمینه کرونا داشتند هم این محدودیت ها لحاظ شده بود و مکان دیگری و با فاصله های بسیار مناسب برای آنها در نظر گرفته شده بود و از این نظر باید بگوییم انضباط آزمون ستودنی بود و می توان این آزمون را با سایر آزمون ها در بالاترین سطح کیفیت در کشور مقایسه کرد.

محمد یاسر طیب‌نیا، در ادامه به معضل اشتغال در جامعه و مسئولیت اجتماعی فولاد مبارکه در این زمینه پرداخت و گفت: فولاد مبارکه شرکتی در سطح ملی است؛ بنابراین در جهت معضلات اجتماعی رسالت هایی را برعهده دارد که یکی از آنها معضل اشتغال در کشور است و خوشبختانه این شرکت در راستای این مسئولیت اجتماعی به خوبی وظایف خود را انجام داده است. در حال حاضر فولاد مبارکه و شرکت وابسته به آن در همین سال جاری و با توجه به مشکلاتی مثل تحریم و فراگیری کرونا، نزدیک به یک هزار نفر را از طریق همین آزمون های به استخدام خود در می آورد که این نشان از قوت و قدرت این شرکت است.

وی در ادامه به فرآیند رشد و بالندگی افرادی که در آزمون امروز پذیرفته خواهند شد اشاره کرد و افزود: نکته مهمتر از اشتغال بحث کیفیت اشتغالزایی است. لذا در فولاد مبارکه نظام های بسیار دقیقی برای ارزیابی و ارتقاء پرسنل وجود دارد که به جرئت می توان گفت این نظام ها در سطح بهترین های جهانی است و در کشور می توانیم از فولاد مبارکه به عنوان یک الگو در این زمینه نام ببریم.

طیب نیا در خاتمه به تغییر زاویه نگاه به پرسنل در فولاد مبارکه اشاره کرد و افزود: نگاه ما به پرسنل در فولاد مبارکه، دیدِ «سرمایه های انسانی» است و این آزمونی که مشاهده می کنید در راستای همین نگاه است چرا که در این شیوه نگاه، بحث استخدام بسیار مهم است. لذا شما مشاهده می کنید در این آزمون ما در بخش نخبگان هم جذب نیرو داریم چرا که در برخی از رشته ها مثل حسابداری، معدن، مالی و... نیاز به تجربه و تخصص بالا داریم؛ بنابراین باید نخبگان را ارزیابی کنیم و از بین آنها انتخاب کنیم تا بتوانیم از یک سطح کیفی بالاتری در گزینشمان برخوردار شویم.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =