غلامرضا طاهری

معاون سرمایه گذاری و امور شرکت‌های فولاد مبارکه در بازدید از آزمون استخدامی فولاد مبارکه گفت: تجربه فولاد مبارکه نشان می دهد توجه به سرمایه های انسانی به لحاظ دانشی و تکنیکی، سبب بازگشت سرمایه و خلق ثروت خواهد شد.

به گزارش ایراسین، معاون سرمایه گذاری و امور شرکت‌های فولاد مبارکه مبارکه صبح امروز در بازدید از آزمون استخدامی فولاد مبارکه گفت: به واسطه شرایطی که با همه گیری ویروس کرونا در کشور ایجاد شده است؛ طبیعتاً ما باید تمهیدات لازم را به خرج می دادیم تا بتوانیم شرایط ایمن و سالمی را برای داوطلبان ایجاد کنیم. از موضوعات کلیدی که پیش روی ما بود حفظ فاصله گذاری اجتماعی در محل برگزاری این آزمون بود که با هماهنگی هایی که در دانشگاه اصفهان صورت گرفت ما مجبور شدیم حوزه های متعددی را برای این آزمون در نظر بگیریم و زمان برگزاری آزمون را به 3 روز افزایش دهیم تا بتوانیم پروتکل های فاصله گذاری را دقیق و بالاترین استاندار رعایت کنیم.

غلامرضا طاهری در ادامه به توجه ویژه فولاد مبارکه به پرسنل خود به عنوان سرمایه انسانی اشاره کرد و گفت: حقیقت این است که در دنیای امروز به جای نیروی انسانی از عنوان «سرمایه انسانی» استفاده می شود و جامع پیشرفته به این سمت در حال حرکت هستند و همین طور که از اسم سرمایه مشخص است؛ نتایج این سرمایه در بلند مدت اثر خودش را نشان می دهد. تجربه فولاد مبارکه هم نشان می دهد توجه به سرمایه های انسانی به لحاظ دانشی و تکنیکی، سبب بازگشت سرمایه و خلق ثروت خواهد شد و این شرکت از ابتدای راه اندازی تاکنون به این موضوع توجه ویژه ای داشته است و برگزاری این آزمون در این شرایط خاص هم نشان دهنده توجه خاص فولاد مبارکه به انتخاب نیرو و ویژه بودن آنها است.

معاون سرمایه گذاری و امور شرکت‌های فولاد مبارکه مبارکه در خاتمه به برگزاری این آزمون در شرکت های تابعه فولاد مبارکه پرداخت و گفت: فولاد مبارکه به واسطه اینکه شاید بالغ بر 100 شرکت تابعه دارد و این شرکت ها در مناطق مختلف کشور مثل خراسان شمالی و کهکیلویه و بویراحمد و... هستند؛ ما همین پروتکل را برای انتخاب نیرو در آن شرکت ها تابعه دنبال می کنیم که این موضوع ناشی از یک نگاه جامع نگر و عدالت محور با برابری های اجتماعی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =