رضا یزدخواستی

معاون خرید فولاد مبارکه در بازدید از آزمون استخدامی فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه از دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری تشکیل شده است. بخش سخت افزاری شامل ماشین آلات و تجهیزات شرکت است و این نیروی انسانی است که باید روی این ماشین الات و تجهیزات کار کند. طبیعی است که هرچه دانش، تجربه، توانایی و توانمندی نیروی انسانی بالاتر باشد، بهره وری و تولید بهتری در پیش خواهد بود و سطح کیفی عملیات اجرایی بالاتر خواهد رفت.

به گزارش ایراسین، معاون خرید فولاد مبارکه عصر امروز در بازدید از آزمون استخدامی فولاد مبارکه گفت: سطح کیفی آزمون استخدامی امسال بسیار خوب است و همه روند آزمون با نظم و دقت خاصی در حال برگزاری است و داوطلبان در کمال آرامش در حال آزمون دادن هستند و من به نوبه خودم از همه همکارانم در شرکت فولاد مبارکه و دانشگاه اصفهان تشکر می کنم.

رضا یزد خواستی در ادامه به رعایت پروتکل های بهداشتی اشاره کرد و گفت: پروتکل های بهداشتی به خوبی در این آزمون لحاظ شده و همه داوطلبان هم ماسک دارند و هم فاصله گذاری ها در تمام مراحل اجرای آزمون رعایت شده است. همچنین تمهید بسیار خوبی که از سوی دانشگاه انجام شده این است که با هماهنگی های لازم با وزارت بهداشت، افرادی که ممکن است تب بالا داشته باشند یا حتی در خانواده آنها فردی سابقه ابتلا به کرونا داشته، شناسایی و حوزه امتحانی آنها از سایر داوطلبان جدا شده است.

وی به اهمیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد در سازمان ها اشاره کرد و افزود: فولاد مبارکه از دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری تشکیل شده است. بخش سخت افزاری شامل ماشین آلات و تجهیزات شرکت است و در بخش نرم افزاری این نیروی انسانی است که باید روی این ماشین الات و تجهیزات کار کند. طبیعی است که هرچه دانش، تجربه و توانمندی نیروی انسانی بالاتر باشد؛ بهره وری و تولید بهتری در پیش خواهد بود و سطح کیفی عملیات اجرایی بالاتر خواهد رفت.

معاون خرید فولاد مبارکه در پایان برای همه داوطلبان آرزوی موفقیت کرد و گفت: ما از اینکه می توانیم نیروی جوان و کارمدی را به استخدام نیروی فولاد مبارکه دربیاوریم بسیار خوشحالیم و امیدواریم با ایجاد اشتغال برای این جوانان زمینه تشکیل خانواده را برای این عزیران فراهم کنیم تا آنها هم بتوانند آینده خود را بسازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =