احمد سعیدبخش

معاون اجرای پروژه های فولاد مبارکه در بازدید از آزمون استخدامی فولاد مبارکه گفت: در آزمون استخدامی امسال، رعایت پروتکل های بهداشتی در بالاترین سطح ممکن در حال اجراست.

به گزارش ایراسین، معاون اجرای پروژه های فولاد مبارکه صبح امروز در بازدید از آزمون استخدامی فولاد مبارکه گفت: اگر سطح کیفی آزمون استخدامی را به دو بخش تهمهیدات لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی و ارزیابی کیفی سوال ها و نحوه اجرای آزمون تقسیم کنیم؛ بگویم در بخش اول شاهد عملکرد خیلی خوبی در دانشگاه اصفهان بودیم و این رویکرد از همان ابتدا با کنترل ماسک و تب سنجی در درهای ورودی و توزیع بسته های بهداشتی بین داوطلبان تا انتهای به خوبی قابل مشاهده بود و تمهیدات لازم در فاصله گذاری ها چه در چینش صندلی ها و چه در سایر قسمت ها مثل ورود به سالن بسیار خوب صورت گرفته بود و همه کارها با برنامه ریزی کامل و دقیق انجام شده بود و باید بگوییم رعایت پروتکل های بهداشتی در بالاترین سطح ممکن در حال اجراست. در بخش دوم هم تمهیدات خیلی خوبی برای امنیت سوال ها و پاسخنامه ها اندیشیده شده بود به طوری که امکان سوء استفاده به هیچ وجه وجود نداشت. در واقع سوال ها جوری طراحی شده بود که پاسخنامه ها برای هر فردی متفاوت باشد. ضمن اینکه داوطلبان رشته های مختلف را کنار هم قرار داده بودند تا امکان هرگونه تقلب وجود نداشته باشد. سوال ها هم با بررسی اجمالی که بنده داشتم  نه خیلی سخت بود و نه خیلی آسان و تعداد سوالات هم به اندازه و مناسب بود.

احمد سعید بخش در ادامه به استقبال خوب داوطلبان در این آزمون اشاره کرد و گفت: خوشبختانه حضور 4100 نفر در آزمون امروز حاکی از استقبال داوطلبان از این آزمون است. تعداد قابل توجهی که در 10 حوزه امتحانی با فضای مناسب و کافی در حال رقابت با یکدیگر هستند.

وی به فرآیند آموزشی افراد بعد از پذیرش در آزمون استخدامی اشاره کرد و گفت:  افراد بعد از پذیرش بلافاصله وارد حوزه کاری نخواهد شد و ابتدا یک آموزش مقدماتی را طی می کنند و توسط کارشناسان مجربی که در فولاد مبارکه حضور دارند در شاخه های مختلف آموزش می بینند تا تخصص های لازم را کسب کنند و با محیط کار به خوبی آشنایی پیدا کنند. بعد از آن هم در کنار افراد با تجربه قرار می گیرند و به تدریج به آنها مسئولیت داده می شود.

وی در خاتمه در پاسخ به سوال خبرنگار ایراسین پیرامون عملیاتی شدن پروژه ها در سال جاری گفت: خوشبختانه امسال چند پروژه مهم داریم که تا پایان سال آنها را به بهره برداری می رسانیم. یکی از آنها فاز دوم پروژه کنسانتره سنگان است که کارهای نهایی آن در حال اجراست و ان شاءالله امسال به بهره برداری می رسد. پروژه دیگر تصفیه‌خانه پساب شهری است که امسال به بهره برداری می رسد و همچنین امیدواریم در صورت برطرف شدن برخی از مشکلات، امسال شاهد بهره برداری از پروژه فولاد سپید دشت هم باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =