• ۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۸
  • کد خبر: 7510
  • readingTime: ۱ دقیقه
امید نورافکن

هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در لایو اینستاگرام اشاره ای به سرمربی آینده این تیم داد.

به گزارش ایراسین، امید نورافکن هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در لایو اینستاگرام پیرامون حضور دانیال اسماعیلی فر در سپاهان گفت: به او خوشامد می‌گوئیم، اسماعیلی‌فر را همه فوتبالی ها می‌شناسند و هواداران باید حمایت کنند تا از ابتدای فصل بهترین عملکرد را از اسماعیل در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر فصل جدید شاهد باشیم.

وی در ادامه با خوشحالی نسبت به تمدید قرارداد با سپاهان بیان داشت: با سپاهان قرارداد سه ساله دارم و خیلی هم از شرایطی که طی یک سال اخیر داشتیم راحت و خوشحالم، نه استقلالی هستم نه پرسپولیسی؟ فقط سپاهان! دوست دارم اینجا بمانم و کار کنم.

امید نورافکن با اشاره به انتخاب محمدرضا ساکت به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه افزود: آقای ساکت یکی از بهترین مدیران هستند و نظرم این است که وی و آقای آذری کامل ترین مدیران هستند، هر چه این مدیران باشند فوتبال ما در مسیر پیشرفت بیشتری قرار خواهند گرفت.

هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در خصوص حضور امید ابراهیمی و احسان حاج صفی در سپاهان گفت: از امید ابراهیمی خبر ندارم و امیدوارم این اتفاق بیفتد و خبر خوبی برای ما خواهد بود. درباره حاج صفی هم باید بگویم دوست دارم کاپیتان تیم ملی به تیم خودش برگردد.

وی درباره شایعه حضور استراماچونی در سپاهان نیز گفت: این را قطعا می دانم که استراماچونی به سپاهان نمی آید.

امید نورافکن درباره پیروزی استقلال مقابل پرسپولیس خاطر نشان کرد: پدرم پرسپولیسی است و دیروز هم با او صحبت کردم. دقیقه 88 با من تماس گرفت و خوشحالی می کرد و حال فوق العاده ای داشت. دو دقیقه بعد که با او تماس گرفتم هر بار رد تماس کرد، من هشت سال بازیکن استقلال بودم و آن را در قلبم دارم و مطمئن باشید تا آخر عمرم استقلال یادم می ماند.

هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان درباره شایعه حضورش در پرسپولیس گفت: سه سال با سپاهان قرارداد دارم و به پرسپولیس نمی روم. خیلی خوشحالم و اصفهان را دوست دارم، اگر اینجا را دوست نداشتم سه ساله دیگر تمدید نمی کردم. سپاهان یک باشگاه فوق العاده است.

وی که به نظر می‌رسد علاقه خاصی به لیونل مسی، فوق ستاره معترض این روزهای بارسلونا دارد، در واکنش به شایعه انتقال کاپیتان بارسا به منچسترسیتی بیان داشت: از وقتی شنیدم حالم گرفته شد، حالا خدا کند بیاید یونایتد، خیلی بهتر است و عالی می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =