رضا فتاحی

رضا فتاحی: منوچهر نیکفر با وجود مشغله زیاد در کارخانه فولاد مبارکه برای تیم و باشگاه، مخصوصا در بحث تمدید قراردادهای بازیکنان کم نگذاشت.

به گزارش ایراسین، رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون معرفی محمدرضا ساکت به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: این اتفاق را باید به فال نیک گرفت و امیدواریم حضورش سرمنشا خیر و برکت برای باشگاه فولاد مبارکه سپاهان باشد.

وی در خصوص لیگ قهرمانان آسیا بیان داشت: در آسیا کارمان سخت است اما بچه‌ها تلاش می‌کنند که بتوانیم نتایج لازم را کسب کنیم، همانطور که در لیگ هم تلاش کردند اما متاسفانه به خاطر اشتباهات سهوی داوران نتوانستیم سهمیه را بگیریم، از تماشاگرانمان عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم فصل آینده نماینده شایسته‌ای برای اصفهان در لیگ برتر و جام حذفی باشیم.

رضا فتاحی  با اشاره به جذب دانیال اسماعیلی فر افزود: به نظرم جذب او بمب نقل و انتقالات امسال بود، دانیال بازیکن با کیفیتی است و می‌تواند در بازی‌ها کمک حال خوبی برای تیم باشد. برای این مساله منوچهر نیکفر خیلی تلاش کرد و زحمت کشید که باید از او تشکر کنم. ما با درایت او و همکارانش در هیئت مدیره قرارداد بازیکنانی مانند نورافکن، سیدمحمدرضاحسینی، محمدکریمی و ولسیانی را تمدید کردیم.

سرپرست تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون موضوع پرداخت هزینه اسکان تیم‌ها توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: هزینه‌ها اسکان را AFC برای تعداد محدودی از نفرات تیم‌ها پرداخت می‌کند، قرار است از هر تیم هزینه‌های ۲۹ نفر پرداخت شود و هزینه بقیه نفرات را خود باشگاه‌ها باید بدهند، ما روز جمعه کلیه اعضای تیم تست PCR می‌دهند و پس از مشخص شدن جواب تست‌ها، تمرینات را آغاز می‌کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: باید خداقوت جانانه‌ای به منوچهر نیکفر بگویم که با وجود مشغله زیاد در کارخانه فولاد مبارکه برای تیم و باشگاه مخصوصا در بحث تمدید قراردادها، کم نگذاشت، همچنین از اعضای هیئت مدیره باشگاه که در کنار نیکفر برای تیم و باشگاه تلاش کردند تشکر می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =