• ۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۵
  • کد خبر: 7480
  • readingTime: ۱ دقیقه
دانیال اسماعیلی‌فر

با اعلام باشگاه فولاد مبارکه سپاهان یکی از بهترین مدافعان گلزن با این تیم قرارداد دوساله امضاء کرد.

به گزارش ایراسین، دانیال اسماعیلی فر روز دوشنبه گذشته با حضور در دفتر مرکزی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و مذاکره با منوچهر نیکفر رئیس هیئت مدیره، قرارداد دوساله ای با طلایی پوشان اصفهان امضاء کرد.

منوچهر نیکفر در انعقاد این قرارداد به عنوان مهمترین نقل و انتقال فصل، نقش بسیار مهمی داشت و نقطه قوت این قرارداد مدت زمان دوساله آن می‌باشد. اسماعیلی فر در حالی به سپاهان منتقل شده است که در هفته‌های پایانی لیگ نوزدهم شایعات پیرامون حضور این بازیکن در جمع بازیکنان یحیی گل محمدی منتشر شده بود و حتی رسانه‌ها از توافق شخصی این بازیکن با سرخپوشان خبر داده بودند. تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با این خرید موفق شد یکی از بازیکنان موفق فصل گذشته را از چنگ پرسپولیس خارج کرده و در حالیکه هنوز سرمربی فصل بعدی آنها مشخص نشده اما با خریدی بزرگ نقل و انتقالات لیگ بیستم را آغاز کنند.

 اسماعیلی فر پیرامون قراداد دو ساله اش با طلایی پوشان اصفهانی گفت:  خیلی خوشحالم که یک اتفاق تاریخی برایم رخ داد و به خانواده بزرگ سپاهان ملحق شدم، امیدوارم هر چه زودتر ویروس کرونا از تمام دنیا برود، تا از نزدیک هواداران خوب سپاهان را بببنیم.

وی سپس با اشاره به بازی های آسیایی پیش روی طلایی پوشان اضافه کرد: حضورم در فولاد مبارکه سپاهان را به فال نیک خواهم گرفت، اینکه اولین بازی های من حضور در لیگ قهرمانان آسیا است، امیدوارم با موفقیت در این بازی ها، در ادامه مسیر در بازی های لیگ و جام حذفی آینده هم مهره مثمرثمری باشم و قهرمانی ششم را به هوادران طلایی پوش تقدیم کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =