استخدام

آزمون استخدامی فولاد مبارکه از امروز  به مدت سه روز در دانشگاه اصفهان برگزار می شود.

به گزارش ایراسین آزمون استخدامی فولاد مبارکه از امروز به مدت سه روز و در 6 نوبت (صبح و بعدازظهر) در دانشگاه اصفهان برگزار می شود.
پیش از این قرار بود آزمون استخدامی این شرکت در ۱۵ و ۱۶ اسفند ۹۸ برگزار شود که به‌منظور پیشگیری از شیوع بیماری‌های کرونا با توجه به هماهنگی به‌عمل آمده، این آزمون به تعویق افتاد و اکنون در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می شود.
آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان در ۳۲ رشته برگزار می شود که در مجموع ۳۰ هزارو ۱۳۶ داوطلب در طول ۳ روز با هم به رقابت می پردازند.
همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی برای داوطلبان الزامی است. کسانی که ماسک نداشته باشند، اجازه ورود به حوزه امتحانی را نخواهند داشت.
شایان ذکر است که شرکت فولاد مبارکه به‌منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در مشاغل اپراتوری و کارشناسی، ۵۲۷ نفر را از طریق برگزاری آزمون کتبی(دانشی)، ارزیابی مهارتی و مصاحبه (برای مشاغل اپراتوری)، کانون ارزیابی شایستگی(برای مشاغل کارشناسی)، معاینات طب صنعتی (برای سنجش سلامت، توانایی جسمی و ویژگی های روانشناختی) و گزینش، به صورت قرارداد موقت طبق ضوابط قانون کار و تامین اجتماعی جذب می‌کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =