• ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۳
  • کد خبر: 7408
  • readingTime: ۱ دقیقه
سروش رفیعی

همیشه تیمی که شایسته است و تیم خوبی است، نمی تواند قهرمان لیگ برتر فوتبال بشود.

به گزارش ایراسین، سروش رفیعی هافبک تیم فولاد مبارکه سپاهان پیرامون عدم قهرمانی و عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا با بیان این مطلب گفت: فکر می‌کنم عوامل زیادی دست به دست هم می دهد که شما بتوانید تیمی را قهرمان کنید ولی همیشه تیمی که شایسته است و تیم خوبی است، نمی تواند قهرمان بشود، متاسفانه در مقاطعی بدشانسی های زیادی آوردیم و نتوانستیم به قهرمان برسیم.

وی پیرامون حاضر نشدن سپاهان مقابل پرسپولیس در نیم فصل دوم 98-99 اظهار داشت: آن بازی علاوه بر اینکه از نظر امتیازی فاصله ما را با پرسپولیس بیشتر کرد، از نظر روحی و روانی هم خیلی آسیب دیدیم، درگیر حواشی زیادی شدیم و دو سه هفته مدام در مورد این بازی صحبت می شد، اینکه چه اتفاقی می افتد و نتیجه بازی به سود چه تیمی می شود. این خیلی ما را اذیت کرد.

سروش رفیعی درباره اخراج در بازی صنعت نفت آبادان افزود:من تکل زدم، به عقیده خودم و اینکه گفتم کارت قرمز بود، به خاطر شکل برخوردم با بازیکن بود، ولی اگر در آن صحنه آقای سیدعلی کارت زرد هم نشان می داد، خیلی تفاوتی نداشت، چون برخورد آنچنانی نداشتم.

هافبک تیم فولاد مبارکه سپاهان در پایان پیرامون با کادر درمان گفت: فکر می کنم جمله یا کلمه ای برای توصیف این محبت و بزرگواری پزشکان و پرستاران عزیز و تمام عزیرانی که در این عرصه زحمت می کشند، وجود ندارد. از شما تشکر می کنم و امیدوارم این ویروس خیلی زود از بین برود و شما را شاد ببینیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =